Nowe oferty pracy

PMO & Strategic Portfolio Manager

DGS Poland Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Mierzyn k. Szczecina

The role of PMO & Strategic Portfolio Manager creates the opportunity to work independently in Global Operations and cooperate with many stakeholders on all levels of the organization. Thanks to the dynamic changing environment and priorities, diversity and complexity of tasks, this work is interesting, full of challenges and gives the opportunity to get to know the whole organization and participate in the implementation of the operational strategy.

Working with us you will receive:

  • full-time work agreement in the international developing organization;
  • independent and responsible position;
  • possibility of learning and development opportunities, adapted to your needs and supporting your growth;
  • flexible working hours;
  • social benefits (private medical health care, insurance, sport card, cinema tickets etc.);
  • business trips.

What will your tasks be?

Strategic Portfolio Management

  • Portfolio performance reporting to the Global Operations management team to support the informed strategic decisions.
  • Coordination and monitoring of projects/programs dependencies, deliverables and benefits realization.
  • Analysis of resources usage and future resources needs to ensure effective portfolio realization.
  • Prioritization of new initiatives to achieve specific strategic business objectives - evaluation of Business Case fundamentals for projects.
  • Responsibility for Project Management System & PMO, including coordination between local and strategic portfolios in Operations.
  • Establishing multidimensional communication and professional cooperation with stakeholders and business partners at all levels of the organization.

Strategic Project Management

  • Managing strategic projects within Global Operations.
  • Sharing Best Practices in Project Management with other Project Managers.

Project Management Office

  • Facilitation of PMO activities.
  • Responsible for Project, Program & Portfolio Management processes & standards within the organization.
  • Support team development activities and workshop planning.

Who are we looking for?

  • Minimum 5 years of experience in managing simultaneous projects, ideally with experience in project portfolio management or in PMO.
  • University degree required.
  • Experienced with project management methodologies, ideally confirmed by a certificate (IPMA, Prince 2, PMP, PfMP, P3O, MoP, etc.).
  • Basic financial knowledge to support business case development.
  • Collaborative with strong leadership and interpersonal skills, able to develop strong relationships with peers and stakeholders.
  • The ability to work well in a team-oriented and multi-cultural environment and analyze decisions with a broad perspective.
  • Strong MS PowerPoint, Excel, Power BI skills.
  • Fluent English language skills.
  • Ability to travel – 1-2 per month.

Aplikuj



Zakłady Mechaniczne Tarnów

Stanowisko: Specjalista ds. Finansowych


Wymagania:

  • tytuł magistra ekonomii,
  • minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobre zdolności analityczne,
  • biegła znajomość programu Excel,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • dokładność i bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.

Zadania:

  • opracowywanie harmonogramu i dokonywanie spłat zobowiązań,
  • planowanie finansowe oraz sporządzanie budżetu środków pieniężnych,
  • realizacja transakcji finansowych, w tym transakcji zabezpieczających ryzyko kursowe,
  • rozpoznawanie i analiza ofert kredytowych,
  • obsługa ubezpieczeń majątkowych,
  • współpraca z instytucjami finansowymi,
  • tworzenie bazy danych kontrahentów,

Gwarantujemy:

  • umowę o pracę,
  • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych oraz współpracowników,
  • szeroki zakres szkoleń,
  • dobrą atmosferę w zespole,
  • możliwość rozwoju kariery,
  • pakiet świadczeń socjalnych.

Oferty prosimy przesłać na adres e-mail: jaromir.gorczyca@zmt.tarnow.pl


Uniwersytet SWPS

Stanowisko: Asystent - Informatyka (Assistant Professor - Information Technology)

Miejsce pracy: Warszawa

Uniwersytet SWPS poszukuje kandydatów na stanowisko Asystenta prowadzącego działalność akademicką w ramach szeroko rozumianej informatyki, oraz zainteresowanego rozwojem wiedzy, metod i zastosowań w obszarze powiązań informatyki z naukami społecznymi i humanistycznymi. Miejsce pracy: Warszawa. Termin nadsyłania aplikacji mija 31 maja 2019 r.

Aplikuj

The Rector of SWPS University of Social Sciences and Humanities invites applications for a position of Assistant Professor with current academic experience in the field of Information Technology, who is interested in the development of knowledge, methodology, and potential research implementation, in the area that combines information technology with social sciences and humanities. Application deadline is May 31, 2019. Place of work: Warsaw.

Apply



Uniwersytet SWPS

Stanowisko: Adiunkt - Informatyka (Teaching Assisntant - Information Technology)

Miejsce pracy: Warszawa

Uniwersytet SWPS poszukuje kandydatów na stanowisko Adiunkta prowadzącego działalność akademicką w ramach szeroko rozumianej informatyki, oraz zainteresowanego rozwojem wiedzy, metod i zastosowań w obszarze powiązań informatyki z naukami społecznymi i humanistycznymi. Miejsce pracy: Warszawa. Termin nadsyłania aplikacji mija 31 maja 2019 r.

Aplikuj

The Rector of SWPS University of Social Sciences and Humanities invites applications for a position of Teaching Assistant with current academic experience in the field of Information Technology, who is interested in the development of knowledge, methodology, and potential research implementation, in the area that combines information technology with social sciences and humanities. Application deadline is May 31, 2019. Place of work: Warsaw.

Apply


Uniwersytet SWPS

Stanowisko: Profesor lub Profesor Uczelni - Informatyka (Professor or Associate Professor - Information Technology)

Miejsce pracy: Warszawa

Uniwersytet SWPS poszukuje kandydatów na stanowiska Profesora lub Profesora Uczelni prowadzących działalność akademicką w ramach szeroko rozumianej informatyki, oraz zainteresowanych rozwojem wiedzy, metod i zastosowań w obszarze powiązań informatyki z naukami społecznymi i humanistycznymi. Miejsce pracy: Warszawa. Termin nadsyłania aplikacji mija 31 maja 2019 r.

Aplikuj

The Rector of SWPS University of Social Sciences and Humanities invites applications for a position of Professor or Associate Professor with current academic experience in the field of Information Technology,  who are interested in the development of knowledge, methodology, and potential research implementation, in the area that combines information technology with social sciences and humanities. Application deadline is May 31, 2019. Place of work: Warsaw.

Apply


PCO S.A. 

Stanowisko: Specjalista ds. zarządzania projektami

Miejsce pracy: Warszawa

PCO Spółka Akcyjna w Warszawie jest czołowym krajowym producentem optoelektronicznych systemów obserwacyjnych i celowniczych z zastosowaniem techniki laserowej, noktowizyjnej i termowizyjnej, które rozwija we własnym zapleczu badawczo-rozwojowym.

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub menedżerskie,
  • umiejętność zarządzania projektami, w tym tworzenia harmonogramów projektowych oraz budżetów,
  • umiejętność analizowania dokumentacji projektowej zarządczej,
  • znajomość narzędzi pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy,
  • sumienność, zaangażowanie i motywacja w codziennej pracy.

Dodatkowymi atutami będą:

  • studia, w tym podyplomowe, w zakresie zarządzania projektami,
  • znajomość narzędzia MS Project Professional,
  • znajomość platformy MS SharePoint,
  • umiejętność testowania narzędzi informatycznych,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.

Oferujemy:

  • pracę w doświadczonym zespole PMO,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • dobrą atmosferę i środowisko pracy,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • ubezpieczenie lekowe,
  • kartę sportową Benefit MultiSport,
  • elastyczne godziny rozpoczynania pracy.

Kontakt:

 Ewa Towerska, tel. 602 218 649, poniedziałek – piątek w godz. 8:00 do 15:00.



e-point S.A.

Stanowisko: Technical Project Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Dołącz do zespołu, który realizuje ciekawe międzynarodowe projekty programistyczne (zaawansowane biznesowe systemy e-commerce oraz portalowe, w oparciu o Javę, PHP oraz technologie mobilne, w tym Progressive Web Apps) z partnerami w całej Europie.

Zadania:

  • uruchamianie projektów programistycznych zgodnie z wytycznymi Spółki
  • odpowiedzialność za proces tworzenia zespołów programistycznych
  • wspieranie Lidera Technicznego zespołu w pierwszym okresie jego działania
  • koordynacja wysokopoziomowa projektów w tym spotkania z zespołami programistycznymi, klientami oraz partnerami technicznymi Spółki
  • rozwiązywanie wyzwań jakie pojawiają się podczas realizacji projektów np. zmiany składu zespołu, nowe zlecenia w ramach projektu etc.
  • zamykanie poszczególnych etapów projektów, rozliczanie, prowadzenie dokumentacji zgodnej wymaganiami Spółki
  • raportowanie w zakresie bieżącej realizacji projektu
  • utrzymanie procesów partnerstwa technicznego z Partnerami Spółki
  • nawiązywanie relacji i współpraca z Partnerami Spółki

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne
  • doświadczenie 5 lat lub więcej w pracy w IT
  • doświadczenie 2 lata lub więcej na stanowisku programisty / lidera technicznego / PMa / architekta
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość środowiska pracy LINUX, Jira, GIT
  • gotowość do podróżowania

Więcej informacji: TUTAJ



Sevenet S.A.

Stanowisko: Project Manager

Opis stanowiska:

· Zarządzanie projektami,

· Koordynacja prac oraz wsparcie zespołu projektowego w celu dostarczenia klientowi usługi lub rozwiązania,

· Zarządzanie zakresem, kosztami, harmonogramem oraz dostawą produktów zdefiniowanych w umowie,

· Planowanie, monitorowanie, kontrola zmian i zarządzanie ryzykiem,

· Ustalanie skutecznego planu komunikacji z zespołem projektowym i klientem.

Wymagania:

· 3-5 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami realizującymi projekty w środowiskach rozproszonych w domenach:

produkcja oprogramowania, integracja systemów informatycznych, wdrożenia rozwiązań (produkty, sprzęt) oraz utrzymaniem

systemów,

· Umiejętności komunikacji oraz współpracy z ludźmi na różnych poziomach organizacji (wewnątrz i na zewnątrz organizacji),

· Samodzielność w działaniu i efektywne zarządzanie obszarem (np. obszar kompetencji, portfel projektów u klienta),

· Praktyczne doświadczenie w: budżetowanie, priorytetyzacja i planowanie zadań, analiza ryzyka, zarządzanie wymaganiami,

· Umiejętność analizy problemów, określania i wprowadzania rozwiązań,

· Praktyczna znajomość metodyk i narzędzi do zarządzania projektami (waterfall, agile, ToC),

· Budowanie relacji oraz skuteczna komunikacja z klientem,

· Umiejętności negocjacyjne oraz rozwiązywania konfliktów,

· Doświadczenie w pracy z zespołami w różnych lokalizacjach geograficznych,

· Znajomość MS Project, narzędzia Office, narzędzia typu issue tracker (JIRA, redmine),

· Gotowość do wyjazdów krajowych (2-3 razy w miesiącu),

· Angielski na poziomie C.

 

CV należy przesyłać na adres: rekrutacja@sevenet.pl, w tytule należy wpisać „aplikacja na stanowisko Project Managera”

Termin nadsyłania CV do 15 kwietnia 2019 roku.



Project Manager / Kierownik Projektu

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: PMO/100109/03/2019 

S&T jest jedną z największych w Polsce firm - integratorów informatycznych. Oferujemy usługi konsultingowe, projektowe i wdrożeniowe systemów informatycznych, outsourcing i wsparcie w trybie 24/7/365 dla klientów z wielu sektorów.

Zadania:

  • Nadzorowanie realizacji projektów - marża, termin, jakość, prognoza pracochłonności.
  • Codziennie planowanie, monitorowanie i rozliczanie prac konsultantów.
  • Reprezentowanie S&T w kontaktach z klientem w trakcie realizacji projektu.
  • Raportowanie stanu projektu według ustalonych wytycznych.
  • Budżetowanie / wycena projektów we współpracy z zespołem.
  • Analiza ryzyka projektowego.
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej.

Wymagania:

  • Wysokie kompetencje menedżerskie - minimum 3-letnie doświadczenie w nadzorze projektów wdrożeniowych lub w usługach serwisowych systemów informatycznych.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych systemów klasy ERP lub innych systemów dedykowanych.
  • Znajomość metodyk prowadzenia projektów informatycznych potwierdzonych certyfikatem Prince 2 Foundation lub równoważnym.
  • Znajomość rozwiązań klasy ERP, CRM, workflow, Business Intelligence.
  • Wiedza z zakresu funkcjonowania przedsiębiorstw.
  • Umiejętność efektywnej organizacji pracy zespołu.
  • Orientacja na cel.
  • Odpowiedzialność za wyniki projektu i realizację założonych wskaźników.
  • Język angielski na poziomie min. B2.
  • Wyższe wykształcenie.
  • Prawo jazdy kat. B.

Nasza oferta:

  • Możliwość wyboru rodzaju umowy w zależności od własnych preferencji: umowa o pracę, umowa b2b.
  • Wsparcie w rozwoju zawodowym, w tym szkolenia wewnętrzne oraz zewnętrzne oraz możliwość zdobycia certyfikatów.
  • Przyjazna atmosfera pracy w dynamicznym i zgranym zespole.
  • Pakiet sportowy.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach długotrwałej współpracy.
  • Szansa na pracę z wyjątkowymi ekspertami przy bardzo ciekawych i nietuzinkowych projektach.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV .

W tytule wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska.

 

Osoba kontaktowa: Karol.Posnik@snt.pl



Manager Projektów Strategicznych

DGS Poland Sp. z o.o.

Miejsce pracy: Mierzyn k. Szczecina

Rola, która stwarza możliwość samodzielnej pracy w zarządzaniu projektami strategicznymi w trakcie całego cyklu tj. od momentu analizy i zatwierdzenia inicjatywy strategicznej aż po dostarczenie gotowego produktu i zamknięcie projektu. Dzięki dynamicznemu zmieniającemu się otoczeniu i priorytetom, różnorodności i złożoności zadań praca ta jest ciekawa, pełna wyzwań i daje możliwość poznania całej organizacji oraz udziału we wdrażaniu strategii operacyjnej.

U nas:

  • gwarantujemy międzynarodowe środowisko pracy;
  • czeka Cię możliwość prowadzenia projektów nie tylko w Europie, ale też w innych ciekawych krajach na świecie;
  • będziesz mieć możliwość współpracy z wieloma różnorodnymi działami i zespołami wchodzących w skład naszego holdingu;
  • będziesz codziennie mieć okazję zdobywać nowe umiejętności i kompetencje;
  • atmosfera w naszej firmie stwarza doskonałe warunki dla promowania inicjatyw pracowników oraz ich aktywnego udziału w planowaniu zadań i wybieraniu najlepszych rozwiązań;
  • oferujemy szeroki pakiet benefitów.

Jakie zadania czekają na Ciebie u nas?

  • przygotowywanie biznesowego uzasadnienia planowanych projektów, prognozowanie i analizowanie wpływu jaki mogą mieć na biznes;
  • ostateczne zatwierdzanie zakresu projektów wraz z mapowaniem stanu obecnego i przyszłego;
  • koordynowanie i planowanie pracy zespołu projektowego;
  • zarządzaniem zmianą i ryzykiem;
  • kontrola realizacji projektu zgodnie z ustalonymi kluczowymi wskaźnikami, budżetem i harmonogramem;           
  • tworzenie i aktualizowanie dokumentacji projektowej oraz korzystanie z narzędzi i metod zarządzania projektami;
  • współpraca z Biurem Zarządzania Projektów (PMO), raportowanie i pozyskiwanie zasobów do kolejnych projektów;

Kogo szukamy?

  • jesteś komunikatywną, zorientowaną na cel i na rozwój osobą;
  • masz odwagę do zadawania pytań i szukania najlepszych rozwiązań;
  • masz ukończone studia (najlepiej z obszaru zarządzania projektami, zarządzania produkcją, jakością lub zarządzania strategicznego);
  • posiadasz przynajmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami zdobyte w dużej organizacji, najlepiej w zakresie zarządzania operacyjnego, łańcucha dostaw lub IT;
  • posiadasz umiejętność kierowania interdyscyplinarnymi zespołami i zarządzania interesariuszami w różnych krajach;
  • płynnie komunikujesz się w języku angielskim, więc prowadzenie projektów globalnych nie jest dla Ciebie trudnością;
  • jeśli posiadasz certyfikację Project Managera i/oraz dysponujesz wiedzą o systemach informatycznych takich jak ERP czy WMS, będzie to dodatkowym atutem.

Więcej informacji: TUTAJ 

 

© 1999 - 2019 IPMA Polska | Realizacja: resMedia