Dolnośląska Grupa Regionalna zaprasza na Webinarium Interim management jako specyficzna forma zatrudnienia związanego z zarządzaniem projektami, które odbędzie się w dniu 18 czerwca br.
Interim Management to terminowy kontrakty na czas realizacji zadań, projektu.
Interim Manager to zwykle ekspert, specjalista wysokiej klasy, z doświadczeniem i sukcesami. Jego działania nakierowane są na cele i rezultaty biznesowe. Mają określony zakres. Interim Manager realizuje plan, aby w efekcie podnieść wartość organizacji. Istotnym aspektem jego działania jest czas na wykonanie projektu.
Ale czy takie podejście jest korzystne? I dla kogo?
Analiza przypadku. Podsumowanie działań projektowych w okresie 01.2019 – 12.2019 z perspektywy Interim Managera w przedsiębiorstwie Euroterm TGS. Omówienie celów, przebiegu oraz efektów wprowadzonych zmian.
Prowadzący: Piotr Susz – Główny Konsultant Logistyczne.Info
Mgr. inż. logistyki, absolwent studiów Executive MBA na Politechnice Wrocławskiej. Właściciel firmy konsultingowej oraz autor bloga www.logistyczne.info. Aktualnie zaangażowany w kilka projektów logistycznych na terenie całej Polski. Współpracuje jako interim manager, konsultant oraz kierownik projektów. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu nowoczesnych systemów logistycznych, audycie logistycznym oraz projektach optymalizujących procesy. Autor szeregu rozwiązań służących do kwalifikacji i oceny pracowników logistyki oraz systemami wynagrodzeń skorelowanymi z wynikami śledzonych lokalnych KPI’s. Stały współpracownik magazynów “Logistyka a Jakość” oraz “Nowoczesny Magazyn” oraz Top Autor publikuję na portalu https://trans.info.
Agenda:
17:55 – 18:00 – logowanie uczestników
18:00 – 18:10 – otwarcie
18:10 – 19:10 – prelekcja
19:10 – 19:30 – podsumowanie części merytorycznej, sesja pytań
19:30 – 19:40 – zakończenie
Link do wydarzenia: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/Seminarium-DGR-IPMA-Interim-Management