IPMA Polska
  • Dla Ciebie
    • Certyfikacja
      • IPMA-A
      • IPMA-B
      • IPMA-C
      • IPMA-D
      • IPMA-Student
      • Rekomendacje dla certyfikacji
      • my.ipma
    • Recertyfikacja
    • Wykaz osób certyfikowanych
    • Członkostwo indywidualne
    • Konferencja
    • Oferty pracy
  • Dla organizacji
    • Certyfikacja organizacji
    • Członkostwo instytucjonalne
    • Konkursy
      • Polish Project Excellence Award
      • PMO Award
    • Konsulting
    • Konferencja
    • Szkolenia dedykowane
  • Społeczność
    • Akademia Zarządzania Projektami w Przemyśle
    • Grupy regionalne
    • IPMA dla PMO
    • IPMA dla młodych
    • Young Crew
  • Rozwój
    • Szkolenia
      • Szkolenie online przygotowujące do certyfikacji IPMA
      • Autoryzowane Jednostki Szkoleniowe
      • Szkolenia z zarządzania projektami
    • Konsulting
    • Publikacje
    • Szkolnictwo wyższe
    • Akademicka Autoryzowana Jednostka Szkoleniowa
  • O nas
    • IPMA Polska
    • Aktualności
    • System Zarządzania Jakością ISO
  • Kontakt
  • Konferencja

Webinarium Dolnośląskiej Grupy Regionalnej

  • Home
  • Webinarium Dolnośląskiej Grupy Regionalnej
Grupy regionalne
    • By ipmaadmin
    • 0 comments
    • 8 czerwca 2020

Webinarium Dolnośląskiej Grupy Regionalnej

Dolnośląska Grupa Regionalna zaprasza na Webinarium Interim management jako specyficzna forma zatrudnienia związanego z zarządzaniem projektami, które odbędzie się w dniu 18 czerwca br.

Interim Management to terminowy kontrakty na czas realizacji zadań, projektu.

Interim Manager to zwykle ekspert, specjalista wysokiej klasy, z doświadczeniem i sukcesami. Jego działania nakierowane są na cele i rezultaty biznesowe. Mają określony zakres. Interim Manager realizuje plan, aby w efekcie podnieść wartość organizacji. Istotnym aspektem jego działania jest czas na wykonanie projektu.

Ale czy takie podejście jest korzystne? I dla kogo?

Analiza przypadku. Podsumowanie działań projektowych w okresie 01.2019 – 12.2019 z perspektywy Interim Managera w przedsiębiorstwie Euroterm TGS. Omówienie celów, przebiegu oraz efektów wprowadzonych zmian.

Prowadzący: Piotr Susz – Główny Konsultant Logistyczne.Info

Mgr. inż. logistyki, absolwent studiów Executive MBA na Politechnice Wrocławskiej. Właściciel firmy konsultingowej oraz autor bloga www.logistyczne.info. Aktualnie zaangażowany w kilka projektów logistycznych na terenie całej Polski. Współpracuje  jako interim manager, konsultant oraz kierownik projektów. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu nowoczesnych systemów logistycznych, audycie logistycznym oraz projektach optymalizujących procesy. Autor szeregu rozwiązań służących do  kwalifikacji i oceny pracowników logistyki oraz systemami wynagrodzeń skorelowanymi z wynikami śledzonych lokalnych KPI’s. Stały współpracownik magazynów “Logistyka a Jakość” oraz “Nowoczesny Magazyn” oraz Top Autor publikuję na portalu https://trans.info.

Agenda:

17:55 – 18:00 – logowanie uczestników

18:00 – 18:10 – otwarcie

18:10 – 19:10 – prelekcja

19:10 – 19:30 – podsumowanie części merytorycznej, sesja pytań

19:30 – 19:40 – zakończenie

Link do wydarzenia: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/Seminarium-DGR-IPMA-Interim-Management  

IPMA Polska
ul. Starościńska 1B lok.3,
02-516 Warszawa
tel: +48 22 622 21 12
e-mail: biuro@ipma.pl

Newsletter IPMA Polska

Zapisz się

Na skróty

Polityka prywatności
Archiwum
Pliki do pobrania
Kodeks etyczny kierownika projektu

Back To Top