IPMA Polska
  • Dla Ciebie
    • Certyfikacja
      • IPMA-A
      • IPMA-B
      • IPMA-C
      • IPMA-D
      • IPMA-Student
      • Rekomendacje dla certyfikacji
      • my.ipma
    • Recertyfikacja
    • Wykaz osób certyfikowanych
    • Członkostwo indywidualne
    • Konferencja
    • Oferty pracy
  • Dla organizacji
    • Certyfikacja organizacji
    • Członkostwo instytucjonalne
    • Konkursy
      • Polish Project Excellence Award
      • PMO Award
    • Konsulting
    • Konferencja
    • Szkolenia dedykowane
  • Społeczność
    • Akademia Zarządzania Projektami w Przemyśle
    • Grupy regionalne
    • IPMA dla PMO
    • IPMA dla młodych
    • Young Crew
  • Rozwój
    • Szkolenia
      • Szkolenie online przygotowujące do certyfikacji IPMA
      • Autoryzowane Jednostki Szkoleniowe
      • Szkolenia z zarządzania projektami
    • Konsulting
    • Publikacje
    • Szkolnictwo wyższe
    • Akademicka Autoryzowana Jednostka Szkoleniowa
  • O nas
    • IPMA Polska
    • Aktualności
    • System Zarządzania Jakością ISO
  • Kontakt
  • Konferencja

Interim Manager na trudne czasy?

  • Home
  • Interim Manager na trudne czasy?
Grupy regionalne
    • By ipmaadmin
    • 0 comments
    • 8 lipca 2020

Interim Manager na trudne czasy?

Zapraszamy do zapoznania się z relacją z webinarium Dolnośląskiej Grupy Regionalnej.

W dniu 16 czerwca 2020 br. Dolnośląska Grupa Regionalna IPMA Polska po raz drugi spotkała się podczas webinarium.

Tematem spotkania był Interim Management jako specyficzna forma zatrudnienia związanego z zarządzaniem projektami, a gościem Piotr Susz, który opowiedział o działaniach projektowych z perspektywy Interim Managera na przykładzie analizy przypadku w przedsiębiorstwie Euroterm TGS.

Piotr przedstawił po kolei, skąd bierze się Interim Manager w organizacji, do jakich wyzwań zostaje ściągnięty i jak zjednuje sobie ludzi w „obcej” firmie. Następnie omówił kluczowe składowe projektów prowadzonych przez interim managera, zwracając uwagę na należyte opomiarowanie rzeczywistości zastanej. W ten sposób w oparciu o doświadczenie i dane rynkowe należy wyznaczyć pożądane cele i dokonywać systematycznych pomiarów rezultatów prowadzonych działań projektowych. Wszystko zilustrowane zostało przykładami sprawdzonych KPI z branży logistycznej oraz przydatnych narzędzi, np. do zarządzania zmianą.

Więcej na: https://dsgr.ipma.pl/2020/06/29/interim-manager-na-trudne-czasy/

Interim management w Zarządzaniu Projektami – notatka graficzna, autor Andrzej Gajewski

IPMA Polska
ul. Starościńska 1B lok.3,
02-516 Warszawa
tel: +48 22 622 21 12
e-mail: biuro@ipma.pl

Newsletter IPMA Polska

Zapisz się

Na skróty

Polityka prywatności
Archiwum
Pliki do pobrania
Kodeks etyczny kierownika projektu

Back To Top