15 września br. (godz. 17.00) – „Zmiany w sektorze energetycznym”, 29 września br. (godz. 17.00) – „Zarządzanie projektami globalnymi w dobie pandemii”
15 września br., godzina 17.00 – „Zmiany w sektorze energetycznym”, prelegent: Grzegorz Lot
Link do wydarzenia: https://ipma.clickmeeting.pl/zmiany-w-sektorze-energetycznym/register
Opis wydarzenia: Jesteśmy świadkami ogromnych zmian w społeczeństwie oraz technologii, która te zmiany dodatkowo napędza.
Sektor energetyczny od kilkudziesięciu lat przechodzi głębokie przemiany. Ostatnio znów mówi się o konsolidacji koncernów energetycznej przy równoczesnej zielonej transformacji.
Czy to dobry kierunek? Jeśli tak, to dla kogo? Co jest krytycznym czynnikiem sukcesu? Co trzeba zrobić, a czego wręcz przeciwnie robić nie należy? Czy dotychczasowe doświadczenia mogą być wykorzystane w budowaniu przyszłości?
Succes stories and fail stories – o tym co przyniosło wartość, a co ją niszczyło porozmawiamy w trakcie najbliższego webinarium…
Sylwetka prelegenta: Od ponad 22 lat związany z energetyką. Od 2002 pracował w Grupie Vattenfall, gdzie pełnił szereg funkcji managerskich. W 2006 roku rozpoczął przygodę z klientem jako Dyrektor ds. Obsługi Klientów, a następnie Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu. Od 2010 Wiceprezes Vattenfall Sales Poland oraz członek Business Group Central Europe Sales. W latach 2012–2019 związany z Grupą TAURON, jako Wiceprezes ds. Sprzedaży na Rynku Masowym w TAURON Sprzedaż, a w okresie 2017–2019 równocześnie Dyrektor Wykonawczy ds. Klienta w TAURON POLSKA ENERGIA S.A. Po odejściu z korporacji prowadził własną firmę świadcząc usługi konsultingowe m.in. z zakresu strategii sprzedaży, rozwoju produktów oraz digitalizacji procesów. Od lutego 2020 Wiceprezes Polenergia Dystrybucja odpowiedzialny z rozwój oferty produktowej oraz sprzedaż i obsługę klientów.
W portfolio ma szereg udanych projektów w zakresie zmian organizacyjnych i kulturowych, poprawy efektywności procesów, wprowadzonych nowych modeli biznesowych oraz produktów i usług, kampanii marketingowo-sprzedażowych, kanałów kontaktu i narzędzi informatycznych.
Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach na Wydziale Mechanicznym Energetycznym. Ukończył szereg kursów oraz studiów podyplomowych. W 2013 roku uzyskał tytuł MBA, The Brennan School of Business of Dominican University.
29 września br., godzina 17.00 – „Zarządzanie projektami globalnymi w dobie pandemii”, prelegent: Jakub Lesiński
Link do wydarzenia: https://ipma.clickmeeting.com/zarzadzanie-projektami-globalnymi-w-czasie-pandemii/register
Opis wydarzenia: Projekty globalne funkcjonują w środowisku zdalnym od dziesięcioleci, a często również w różnych strefach czasowych. Stan pandemii i lockdown oraz brak możliwości stacjonarnej pracy biurowej niczego tu właściwie nie zmienia.
A może jednak?
Jaki jest wpływ otoczenia biznesowego oraz aktualnych modeli działania na realizację programów w środowisku globalnym?
Jaki wpływ ma czerwony alert koronawirusowy w jednym kraju na działanie przedsięwzięć?
Czy warto łączyć się przez Internet komórkowy i jakie to ma znaczenie?
Chcemy się widzieć, chociaż na wideo! A może niekoniecznie?
Co się dzieje z produktywnością w czasie pandemii?
O tym i o kilku jeszcze rzeczach porozmawiamy 29 września.
„Zarządzanie projektami globalnymi w czasie pandemii” co się zmieniło, a co zupełnie nie w projektach międzynarodowych wiosną 2020.
Sylwetka prelegenta: Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego (1995), doświadczony menadżer i certyfikowany kierownik programów/projektów. Pracuje z kierownikami projektów zwinnych i predykcyjnych umożliwiając im zwiększanie harmonii w zespołach i skuteczną maksymalizację wartości w złożonych środowiskach pracy. Tam gdzie konieczna jest adaptacja metod i rozwiązań z różnych podejść zarządczych i dostosowanie ich do charakteru oraz kultury organizacji.
Doświadczony trener oraz prelegent i autor publikacji z zakresu zarządzania projektami, wykładowca akademicki. Prezes Zarządu firmy doradczej Thoriana sp z o.o. Zarządza zespołem konsultantów realizujących projekty doradcze w zakresie zarządzania projektami (usługi PMO, interim project management, budowa i wdrażanie metodyk w zakresie zarządzania projektami, programami oraz portfelami projektów, przygotowywanie i uruchamianie projektów i programów, optymalizacja portfeli) oraz definiowania i operacjonalizacji strategii.
Certyfikowany kierownik programów/projektów (ponad 20 lat doświadczenia). Zarządzał ponad dwudziestoma projektami, był członkiem zespołu w kilkudziesięciu innych. Jako trener realizuje szkolenia od 15 lat. Aktywnie uczestniczy jako prelegent i prowadzący panele dyskusyjne w konferencjach dotyczących zarządzania projektami. Wykładowca akademicki zarządzania strategicznego oraz zarządzania projektami.
Skoncentrowany na różnorodnych aspektach przywództwa i skutecznego zarządzania, przede wszystkim w obszarze realizacji złożonych projektów i programów. Zarządzał zespołami od trzech do ponad czterystu osób. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą i transformacją organizacji (zwłaszcza w obszarze IT) oraz umożliwianiu rozwoju biznesu poprzez wdrożenia nowych produktów i usług (CRM/Billing). Koncentruje się na doradztwie oraz realizacji wdrożeń z zakresu systemów informatycznych oraz systemów poprawy efektywności pracy w dużych przedsiębiorstwach.
Assesor projektów kandydujących do nagrody IPMA Polish Project Excellence Award w 2010 i 2011 i nagrody globalnej w 2018, członek Jury PPEA w 2013 i sędzia w nagrodzie globalnej 2019. Sędzia w konkursie Global eColaboration Competition 2019 i 2020.