Szanowni Państwo,
W imieniu Zarządu International Project Management Association Polska zapraszam na Nadzwyczajne Walne Zebranie Delegatów w dniu 8 grudnia 2021 roku o godzinie 17:00 (pierwszy termin) i o godzinie 17:15 (drugi termin).
Zebranie odbędzie się w zdalnym trybie obradowania przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej przy użyciu aplikacji Google Meet.
Celem Zebrania jest ustalenie liczby członków Komisji Rewizyjnej w kadencji 2021-2025 oraz przeprowadzenie wyborów Komisji Rewizyjnej kadencji 2021-2025.
Do udziału w Walnym Zebraniu oraz w głosowaniu uprawnieni są wszyscy Delegaci IPMA Polska, którzy mają uregulowaną składkę członkowską w bieżącym roku.
Prosimy o zapoznanie się z dokumentami:
Zał 1. Ordynacja Wyborcza 2021 (zawiera kwestionariusz kandydata)
Zał 2. Zawiadomienie o Walnym (porządek obrad)
Zał 3. Pełnomocnictwo
Zał 4. Aktualna lista Delegatów IPMA Polska
Prosimy o przesyłanie kandydatur na adres biuro@ipma.pl do dnia 3 grudnia 2021.
W przypadku planowanej nieobecności podczas Walnego Zebrania Delegatów, uprzejmie proszę o udzielenie pisemnego pełnomocnictwa do głosowania jednemu spośród delegatów Stowarzyszenia, który będzie obecny na Zebraniu (wzór pełnomocnictwa do pobrania tutaj), które należy przesłać w oryginale pocztą na adres Biura IPMA Polska: ul. Starościńska 1B lok. 3, 02-516 Warszawa. Przed wysłaniem pełnomocnictwa pocztą, proszę o przesłanie skanu wypełnionego pełnomocnictwa na adres biuro@ipma.pl
Link z zaproszeniem do udziału w Walnym Zgromadzeniu Delegatów zawierający dokładny opis sposobu uczestnictwa i wykonywania prawa głosu zostanie przekazany na adres poczty elektronicznej w terminie do dnia 15 listopada br. Przebieg posiedzenia będzie nagrywany.
Z wyrazami szacunku,
Ewa Zawadzka
Członek Zarządu IPMA Polska