Jeśli posiadasz wykształcenie techniczne, doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi, znasz przepisy z zakresu prawa budowlanego, energetycznego i BHP, a do tego jesteś osobą energiczną, samodzielną i wielozadaniową, to ta oferta pracy jest właśnie dla CIEBIE!
Pracodawca
Polska Grupa Biogazowa to lider polskiego rynku w zakresie budowy i eksploatacji biogazowni rolniczych. Wytwarzamy, dystrybuujemy i sprzedajemy zieloną energię elektryczną i ciepło. Przyszłość firmy wiąże się z dynamicznym rozwojem sektora biogazu w Polsce i na świecie, dlatego w perspektywie najbliższych 2 lat planujemy budowę kolejnych 19 nowych biogazowni oraz rozwój rozproszonej energetyki zarówno w kraju, jak i za granicą. W skład Polskiej Grupy Biogazowej wchodzi kilkanaście spółek m.in. PGB Inwestycje, PGB Innowacje, PGB Dystrybucja oraz PGB Serwis. Więcej informacji na temat profilu działalności Grupy PGB znajduje się na stronie www.polskagrupabiogazowa.pl
Jakie zadania czekają na Ciebie?
- Przygotowywanie i nadzór nad budżetem Spółki w obszarze inwestycji
- Prowadzenie harmonogramów budów i rozbudów biogazowni, przy współpracy z Działem
- Realizacji Inwestycji oraz Generalnym Wykonawcą
- Prowadzenie dokumentacji realizowanych inwestycji
- Monitorowanie ryzyka w projektach inwestycyjnych
- Przygotowywanie umów i zleceń dla Działu Realizacji Inwestycji
- Monitorowanie realizacji zawartych w procesie inwestycyjnym umów, zleceń i faktur
- Rozliczanie finansowe Wykonawców w porozumieniu z Dyrektorem ds. Realizacji Inwestycji i Koordynatorami ds. Realizacji Inwestycji
- Współpraca z dedykowanymi Działami Grupy PGB w zakresie realizacji umów inwestycyjnych, finansowych oraz związanych z rozliczaniem projektów z dofinansowaniem ze środków UE
- Rozliczanie finansowe pracowników Inwestora (inspektorów nadzoru, koordynatorów ds. realizacji inwestycji), w tym nadzorowanie Timesheet’ów
- Sporządzenie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu
- Wspieranie i rozwijanie dobrej komunikacji wewnętrznej
- Organizowanie narad koordynacyjnych, szkoleń, targów i spotkań branżowych
Oczekiwania pracodawcy
- Wykształcenie lub praktyczne doświadczenie związane z obszarem zarządzania projektami i/lub PMO
- Minimum 2 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, energetycznego i BHP
- Znajomość Kodeksu Spółek Handlowych
- Bardzo dobra znajomość narzędzi pakietu Office w tym MS Project – poziom niezbędny do przetwarzania informacji i przygotowywania zestawień i raportów dot. obszaru zarządzania projektami
- Umiejętność zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań
- Odpowiedzialność i samodzielność
- Rzetelność i skrupulatność
- Otwartość, dynamizm i zaangażowanie w działanie
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Korzyści
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w ambitnym zespole
- Wspierającą kulturę pracy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dofinansowanie w 80% do pakietu prywatnej opieki medycznej
- Możliwość wykupienia karty Multisport
Pracodawca informuje, że skontaktuje się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Aplikuj poprzez wysłanie swojej kandydatury na adres: hr@mcx.pl
Prosimy o zamieszczenie klauzuli następującej treści: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych
zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez
MCX sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych).”