Zarządzanie kryzysowe w projektach - seminarium MGR

Data: 
2013-04-30 18:00 - 20:30

Szanowni Państwo,

Rada Mazowieckiej Grupy Regionalnej IPMA Polska zaprasza Państwa na seminarium

Zarządzanie kryzysowe w projektach

Termin: wtorek 30 kwietnia 2013 r., godzina 18:00

Miejsce: ul. Twarda 18, Warszawa (budynek TP S.A. Tower)

Spotkanie skierowane jest do osób chcących zdobyć, rozszerzyć lub podzielić się swoją wiedzę i doświadczenia na temat sytuacji kryzysowych w projektach. Prezentowana tematyka stanowić może bezcenną inspirację dla Państwa prac projektowych, w szczególności radzenia sobie z niespodziewanymi sytuacjami w projektach.

 

Zakres seminarium

  1. Czym jest kryzys?
  2. Jak rozpoznać jego symptomy?
  3. Jak sobie z nim poradzić?

 

Seminarium poprowadzą Maja Meissner oraz Bartosz Sokoliński.

Maja Meissner ukończyła Zarządzanie w Międzynarodowej Szkole Zarządzania Fundacji Polskiej w Warszawie i była stypendystką East Central European Scholarship Program przy Georgetown University w Waszyngtonie. Na jej doświadczenie składa się kierowanie działami marketingu, PR-u oraz sprzedaży w polskich oddziałach międzynarodowych koncernów. Początkowo pracowała w US West Polska i Presspublice, wydawcy „Rzeczpospolitej”, gdzie pełniła obowiązki odpowiednio szefa sprzedaży i dyrektora marketingu.

Zrestrukturyzowała dział marketingu wydawnictwa Gruner+Jahr oraz działy sprzedaży wydawnictw: Interdeco Hachette Filipacchi/Burda i Bauer Media – największego wydawnictwa prasy magazynowej w Polsce. Kierowała również marketingiem farmaceutycznym w Eli Lilly oraz budowała dział marketingu w sieci Medicover. Od 2010 roku Prezes Rady Nadzorczej spółki AMEDS Centrum.

Od 2007 roku w ARETES Consultants początkowo jako Starszy Konsultant, później Partner, następnie wraz z partnerami założyła własną firmę doradczą MEISSNER & PARTNERS Executive Search and Organizational Development.

Maja Meissner ukończyła certyfikację Corporate CoachU oraz Coaching Systemów Relacji - program ORSC (Organization and Relationship Systems Coaching) akredytowany przez ICF. Jest aktywnym członkiem International Coach Federation. W ciągu 4 lat swojej praktyki coachingowej wypracowała preferowany styl specjalizując się w prowadzeniu indywidualnych programów rozwojowych dla managerów.

Bartosz Sokoliński – Prezes i współwłaściciel TO.BE Group, odpowiedzialny za zarządzanie grupą firm marketingowych oraz opracowywanie strategii marketingowych.

Zawodową karierę rozpoczął na II roku studiów w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim w jednej z pierwszych w Polsce agencji Public Relations – Alcat Communications Warsaw Ltd. Po dwóch latach pracy w Polsce oraz stażu w Stanach Zjednoczonych został szefem warszawskiego biura, odpowiedzialnym za Polskę oraz kraje Europy Środkowowschodniej. Kierował tam kilkunastoosobowym zespołem.

 Od blisko 10 lat jest współwłaścicielem agencji reklamowej. Skończył studia podyplomowe o specjalizacji PR oraz dziennikarstwo prasowe w Centrum Dziennikarstwa prowadzonym przez Amerykańską Fundację Wolnych Mediów. W latach 1998-2002 był radnym w Gminie Michałowice.

W roku 2011 założył i został ekspertem think tanku – Forum OdNowa, należy również do grupy inicjatywnej ruchu społecznego Obywatele Nauki.

Pracował i doradzał marketingowo m. in. takim firmom i organizacjom jak Agora, Alpha Consulting, Bank Gospodarstwa Krajowego, C&A Polska, Colgate-Palmolive, Compress SA, Cussons, Fomar Borg Automotive, Gorenje, Haier Polska, Infor,  Kluthe Polska, Merkator, Kwik-Fit, Murator, Narodowy Bank Polski, PIAP, Platforma Obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość, Prokom SA, Shell Autoserv, Sygma Bank Polska, Unilever, Wolters Kluwer Polska World Young Business Achiever International.

 

Agenda spotkania

  1. 18:00 - 18.05       - Przywitanie  uczestników prelekcji
  2. 18:05 - 19.35       - Prelekcja
  3. 19:35 - 19.50       - Pytania i dyskusja
  4. 19:50 - 20.00       - Zakończenie
  5. 20:00 - 20:30       - Czas na networking 

W celu zgłoszenia uczestnictwa w spotkaniu, prosimy o rejestrację najpóźniej do 29.04.2013 na stronie spotkania w serwisie IPMA Polska www.ipma.pl

Informujemy, że LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA!

W związku z wymogami bezpieczeństwa obiektu, w którym odbywa się spotkanie, oraz ochrony danych osobowych, osoby które nie zgłoszą się na spotkanie przez stronę IPMA Polska, nie będą mogły wziąć udziału w spotkaniu. W polu „Nazwa użytkownika” prosimy wpisać „Imię i nazwisko”.

Lokalizacja

Twarda 18
Warszawa
Poland

Signups closed for this Artykuł grupy regionalnej