Grupy regionalne

International Project Management Association Polska, w celu lepszego i pełniejszego szerzenia wiedzy dotyczącej zarządzania projektami jest obecna w całej Polsce w postaci grup regionalnych. Obecnie działa ich już 11 grup i co jakiś czas tworzona jest nowa. Dzięki tej aktywności wiedza nt. zarządzania projektami nieustannie się rozwija i uaktualnia. Wychodzimy z założenia: wszyscy uczą się od wszystkich, ponieważ dobre praktyki w zarządzaniu projektami są również niezwykle istotne. Wymiana doświadczeń na szczeblu lokalnym oraz organizacja spotkań towarzyski pozwala na integrację środowisk zainteresowanych tą dziedziną nauki, praktyki i sztuki, jaką jest project management. Grupy regionalne organizują rocznie dziesiątki spotkań w formie wykładów, warsztatów, szkoleń czy seminariów. Poruszane aspekty miękkie i twarde pozwalają na to aby każdy w pewnym momencie znalazł coś dla siebie, chociaż drzwi na spotkania są zawsze otwarte dla wszystkich zainteresowanych. Aby uczestniczyć w spotkaniach, nie trzeba być członkiem IPMA Polska – wystarczy chęć pozyskania wiedzy nt. zarządzania projektami. Na czele każdej grupy regionalnej stoi jej Rada, która wybierana jest na 2-letnią kadencję. Członkowie Rady są zawsze do Państwa dyspozycji, czego wyrazem jest możliwość kontaktu na spotkaniach oraz dzięki podanym na stronie IPMA Polska osobom kontaktowym.

ZałącznikWielkość
Aktualne dane do faktury VAT.pdf190.11 KB
Formularz opisywania faktur kosztowych.docx148.56 KB
Lista uczestników spotkania GR IPMA Polska.docx147.9 KB
Protokół z wyborów Rady Grupy Regionalnej IPMA Polska.docx156.55 KB
Sprawozdanie ze spotkania GR IPMA Polska.docx148.09 KB
Zgoda na objęcie funkcji w Radzie GR IPMA Polska.docx165.29 KB
REGULAMIN Grup Regionalnych_2016.pdf217.16 KB

© 1999 - 2012 IPMA Polska | Realizacja: resMedia