Kluczowe kompetencje w IT

Życie w sektorze IT bywa ciężkie - presja czasu, stres, pogoń za celem zawodowym, konflikty w życiu osobistym, często trudne relacje ze współpracownikami, szefami i Klientami.

Zewsząd słychać głosy, że kluczowe kompetencje XXI wieku to współpraca zespołowa, łączenie myślenia analitycznego z syntetyzującym (integratywnym), umiejętności komunikacyjne. Nasze długie doświadczenie pracy w IT i dla IT mówi nam, że w sektorze nowych technologii niekoniecznie są to umiejętności powszechnie praktykowane. A może się mylimy?

Jeżeli należysz do zespołu IT lub jesteś klientem zespołu IT do 6 października wypełnij ankietę i wyraź swoją opinię - pomożesz nam sprawdzić i przekonać się, jak jest naprawdę.

Ankieta została opracowana na bazie informacji uzyskanych od uczestników przeprowadzonych szkoleń i warsztatów. Dołóżcie swoją cegiełkę do lepszego zrozumienia tego, jak pracuje się w zespołach IT i z zespołami IT.

LINK DO ANKIETY: https://www.questionpro.com/a/TakeSurvey?id=5642797

Ankietę prowadzą:
Magdalena Robak, Agnieszka Kasprzycka
TEAM for a better IT Life"


© 1999 - 2012 IPMA Polska | Realizacja: resMedia