W biurze IPMA zarządzamy czasem pracy!

Nasze potrzeby? Podobnie jak w małych i średnich firmach - usprawnić i zautomatyzować proces ewidencji czasu pracy, pozbyć się papierowych list obecności, wniosków urlopowych oraz grafików pracy. Udało się! Dzięki prostej i intuicyjnej w obsłudze, a bogatej w funkcjonalność aplikacji - inEwi.

Do systemu logujemy się z komputera, laptopa albo telefonu, gdziekolwiek jesteśmy. A w biurze korzystamy z tabletu z zainstalowaną aplikacją inEwi RCP, do którego codziennie rano zbliżamy identyfikator z indywidualnym QR kodem, żeby potwierdzić swoją obecność w biurze. Podobnie po południu wychodząc. 

W każdej chwili wydrukujemy raport, listę obecności i sprawdzimy grafik. Wygoda i oszczędność czasu.

Dzięki integracji z systemami kadrowo-płacowymi nie trzeba ręcznie przepisywać danych i liczyć godzin. Możemy eksportować wszystkie dane dotyczące godzin pracy, urlopów, delegacji, spóźnień i nadgodzin. Prosto i szybko.

Co jeszcze nas przekonało? Szybka i prosta instalacja - nie trzeba było wzywać informatyków. No i cena. Atrakcyjna comiesięczna opłata nie wydrenowała naszego budżetu.

Zatem kolejny problem z głowy, a my lubimy rozwiązywać problemy.

Biuro IPMA Polska

© 1999 - 2012 IPMA Polska | Realizacja: resMedia