Kim jesteśmy?
International Project Management Association Polska (IPMA Polska) jest członkiem międzynarodowej federacji organizacji non-profit – International Project Management Association®, zrzeszającej i certyfikującej menedżerów projektów na całym świecie.
Nasza misja
Umożliwienie wymiany doświadczeń pasjonatom zarządzania projektami, wspieranie ludzi w zdobywaniu wiedzy i podnoszeniu kompetencji oraz organizacji wdrażających zarządzanie projektowe.
Co robimy?
IPMA Polska oferuje czteropoziomowy system certyfikacji IPMA 4-L-C oparty na międzynarodowym standardzie wytycznych kompetencji indywidualnych INDIVIDUAL COMPETENCE BASELINE (ICB) v 4.0 umożliwiający zaplanowanie ścieżki kariery oraz ciągły rozwój zawodowy menedżerom projektów. Jest również organizatorem dorocznej konferencji – największego w Polsce wydarzenia z dziedziny zarządzania projektami. Organizuje warsztaty, szkolenia oraz spotkania branżowe. Współpracuje z agencjami rządowymi, organizacjami, uniwersytetami, a także firmami szkoleniowymi i konsultingowymi. Wydaje publikacje własne oraz przekłady obcojęzycznych standardów.
Statut Stowarzyszenia
Biuro IPMA Polska
ul. Lewicka 4/21,
02-547 Warszawa
e-mail: biuro@ipma.pl