IPMA Polska
  • Dla Ciebie
    • Certyfikacja
      • IPMA-A
      • IPMA-B
      • IPMA-C
      • IPMA-D
      • PM Student
      • Rekomendacje dla certyfikacji
      • my.ipma
    • Recertyfikacja
    • Wykaz osób certyfikowanych
    • Członkostwo indywidualne
    • Konferencja
    • Oferty pracy
  • Dla organizacji
    • Certyfikacja organizacji
    • Członkostwo instytucjonalne
    • Konkursy
      • Polish Project Excellence Award
      • Polish PMO Award
    • Konsulting
    • Konferencja
    • Szkolenia dedykowane
  • Społeczność
    • Akademia Zarządzania Projektami w Przemyśle
    • Grupy regionalne
    • SIG PMO
    • Dla młodych
    • Young Crew
  • Rozwój
    • Szkolenia
      • Szkolenie online przygotowujące do certyfikacji IPMA®
      • Autoryzowane Jednostki Szkoleniowe
      • Szkolenia z zarządzania projektami
    • Konsulting
    • Publikacje
    • Szkolnictwo wyższe
    • Akademicka Autoryzowana Jednostka Szkoleniowa
  • O nas
    • IPMA Polska
      • Kim jesteśmy?
      • Zarząd
      • Atlasy Project Management ‘u
    • Aktualności
    • Partnerzy
      • pm2pm
      • FlexiProject
    • System Zarządzania Jakością ISO
  • Kontakt
  • Konferencja

Psychologia zarządzania

  • Home
  • Psychologia zarządzania

Psychologia zarządzania

Cel szkolenia​

Psychologia jako dziedzina nauki wiąże się z biznesem na wielu płaszczyznach. Poznanie i zrozumienie psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka, może stanowić m.in. ogromne wsparcie dla menedżerów, którzy chcą budować skuteczne zespoły i efektywnie nimi zarządzać. Praktyczne zastosowanie wiedzy z zakresu psychologii wpływa na odpowiednią atmosferę w pracy, wspiera komunikację w firmie, pomaga rozwiązywać konflikty, właściwie motywować siebie i współpracowników. Pozwala także menedżerom podejmować lepsze decyzje strategiczne, co przekłada się bezpośrednio na efektywniejsze funkcjonowanie całej organizacji.

Trener prowadzący: Iwona Wojciechowska

Efekty/korzyści z uczestnictwa w szkoleniu.

  • Wiedza

    Nabycie przez uczestników wiedzy na temat najważniejszych mechanizmów funkcjonowania człowieka oraz zjawisk psychologicznych wspomagających proces zarządzania.

  • Umiejętności

    Nabycie przez uczestników umiejętności praktycznego wykorzystania mechanizmów psychologicznych w codziennej pracy zawodowej.

  • Postawy

    Uświadomienie sobie przez uczestników wpływu zjawisk i mechanizmów psychologicznych na skuteczność zarządzania organizacją.

Zakres tematyczny szkolenia (lista tematów)

1. Błędy poznawcze i ich wpływ na podejmowane decyzje.
2. Mechanizmy psychologiczne występujące w grupie.
3. Spraw, abym poczuł się ważny – istota budowania relacji w środowisku zawodowym.
4. Zarządzanie sytuacyjne Blancharda.
5. Psychologia konfliktów.
6. Jak skutecznie motywować siebie i innych?
7. Błyskawiczne wywieranie wpływu – metoda M.V. Pantalona.
8. Jak budować współpracę i zaufanie w zespole? Dysfunkcje pracy zespołowej.
9. Co psychologia wie o menedżerze – praktyczne wnioski do zastosowania w zarządzaniu.

Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatowej z wykorzystaniem aktywizujących metod (ćwiczenia, dyskusje, studia przypadków (case study) oraz mini-wykłady).

Na skali od 0-100% proporcje pomiędzy pracą warsztatową a wykładem:

  • Wykład – 30%
  • Warsztat – 70%

Najbliższe edycje szkoleń

Zamknięte szkolenie online

Cena ustalana indywidualnie
  • Poszukujesz szkolenia dla swojej firmy? Skontaktuj się z nami aby ustalić indywidualny plan szkoleniowy.
  • Sylwia Skonecka
    Dyrektor ds. rozwoju
    tel: +48 662 051 772
    e-mail:  sylwia.skonecka@ipma.pl

IPMA Polska
ul. Lewicka 4/21,
02-547 Warszawa
e-mail: biuro@ipma.pl

Newsletter IPMA Polska

Zapisz się

Na skróty

Polityka prywatności
Archiwum
Pliki do pobrania
Kodeks etyczny kierownika projektu

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • YouTube
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Back To Top