System Zarządzania Jakością ISO
International Project Management Association Polska uznaje za główny cel działalności promowanie zarządzania projektami w społeczeństwie oraz wzmacnianie świadomości znaczenia tej dziedziny.
W celu pełniejszego spełnienia oczekiwań członków Stowarzyszenia oraz sprawniejszej
i skuteczniejszej działalności IPMA Polska niezbędne jest stałe doskonalenie oferowanych produktów i stosowanych procesów. Pomocnym w tym jest wdrożony i stosowany system zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2015.
Nasze działanie opieramy na poniższych zasadach zarządzania jakością:
- orientacja na klienta – naszymi klientami są aktualni i potencjalni członkowie IPMA Polska, Project Managerowie, instytucje państwowe i organizacje samorządowe, wyższe uczelnie, ludzie biznesu,
- przywództwo – poprzez wzięcie odpowiedzialności przez kierownictwo IPMA Polska za skuteczność systemu zarządzania jakością i wspieranie członków zarządu i pracowników Stowarzyszenia w wykazywaniu przywództwa w obszarach ich działalności,
- zaangażowanie członków Zarządu, Pracowników Biura i asesorów CERT IPMA Polska w realizację celów Stowarzyszenia,
- podejście procesowe w Stowarzyszeniu poprzez zidentyfikowanie i zdefiniowanie istotnych procesów, ich realizacja wg cyklu PLANUJ – WYKONAJ – SPRAWDŹ – DZIAŁAJ oraz systematyczne ich monitorowanie i ocena,
- podejmowanie decyzji na podstawie dowodów – w oparciu o dane liczbowe, pomiary i badania statystyczne,
- zarządzanie relacjami – partnerskie kontakty z Grupami Regionalnymi, uczelniami, organizacjami społecznymi i samorządowymi (szkolenia, konferencje, certyfikacja PM, przekazywanie doświadczeń itp.).
Kontakt
Ewa Zawadzka
Pełnomocnik Zarządu ds. SZJ ISO
tel.: +48 668 487 598
e-mail: ewa.zawadzka@ipma.pl