IPMA Polska
  • Dla Ciebie
    • Certyfikacja
      • IPMA-A
      • IPMA-B
      • IPMA-C
      • IPMA-D
      • IPMA-Student
      • Rekomendacje dla certyfikacji
      • my.ipma
    • Recertyfikacja
    • Wykaz osób certyfikowanych
    • Członkostwo indywidualne
    • Konferencja
    • Oferty pracy
  • Dla organizacji
    • Certyfikacja organizacji
    • Członkostwo instytucjonalne
    • Konkursy
      • Polish Project Excellence Award
      • PMO Award
    • Konsulting
    • Konferencja
    • Szkolenia dedykowane
  • Społeczność
    • Akademia Zarządzania Projektami w Przemyśle
    • Grupy regionalne
    • IPMA dla PMO
    • IPMA dla młodych
    • Young Crew
  • Rozwój
    • Szkolenia
      • Szkolenie online przygotowujące do certyfikacji IPMA
      • Autoryzowane Jednostki Szkoleniowe
      • Szkolenia z zarządzania projektami
    • Konsulting
    • Publikacje
    • Szkolnictwo wyższe
    • Akademicka Autoryzowana Jednostka Szkoleniowa
  • O nas
    • IPMA Polska
    • Aktualności
    • System Zarządzania Jakością ISO
  • Kontakt
  • Konferencja

System Zarządzania Jakością ISO

  • Home
  • System Zarządzania Jakością ISO

System Zarządzania Jakością ISO

International Project Management Association Polska uznaje za główny cel działalności promowanie zarządzania projektami w społeczeństwie oraz wzmacnianie świadomości znaczenia tej dziedziny.

W celu pełniejszego spełnienia oczekiwań członków Stowarzyszenia oraz sprawniejszej
i skuteczniejszej działalności IPMA Polska niezbędne jest stałe doskonalenie oferowanych produktów i stosowanych procesów. Pomocnym w tym jest wdrożony i stosowany system zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2015.

    Nasze działanie opieramy na poniższych zasadach zarządzania jakością:
    • orientacja na klienta – naszymi klientami są aktualni i potencjalni członkowie IPMA Polska, Project Managerowie, instytucje państwowe i organizacje samorządowe, wyższe uczelnie, ludzie biznesu,
    • przywództwo – poprzez wzięcie odpowiedzialności przez kierownictwo IPMA Polska za skuteczność systemu zarządzania jakością i wspieranie członków zarządu i pracowników Stowarzyszenia w wykazywaniu przywództwa w obszarach ich działalności,
    • zaangażowanie członków Zarządu, Pracowników Biura i asesorów CERT IPMA Polska w realizację celów Stowarzyszenia,
    • podejście procesowe w Stowarzyszeniu poprzez zidentyfikowanie i zdefiniowanie istotnych procesów, ich realizacja wg cyklu PLANUJ – WYKONAJ – SPRAWDŹ – DZIAŁAJ oraz systematyczne ich monitorowanie i ocena,
    • podejmowanie decyzji na podstawie dowodów – w oparciu o dane liczbowe, pomiary i badania statystyczne,
    • zarządzanie relacjami – partnerskie kontakty z Grupami Regionalnymi, uczelniami, organizacjami społecznymi i samorządowymi (szkolenia, konferencje, certyfikacja PM, przekazywanie doświadczeń itp.).

    Skuteczność i efektywność powyższych zadań oceniana jest podczas okresowych przeglądów systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2015, w wyniku których podejmowane są działania zmierzające do jego dalszego doskonalenia.

    Treść polityki jakości jest dostępna dla stron zainteresowanych.

    Kontakt

    Ewa Zawadzka
    Pełnomocnik Zarządu ds. SZJ ISO
    tel.: +48 668 48 75 98
    e-mail: ewa.zawadzka@ipma.pl

    IPMA Polska
    ul. Starościńska 1B lok.3,
    02-516 Warszawa
    tel: +48 22 622 21 12
    e-mail: biuro@ipma.pl

    Newsletter IPMA Polska

    Zapisz się

    Na skróty

    Polityka prywatności
    Archiwum
    Pliki do pobrania
    Kodeks etyczny kierownika projektu

    Back To Top