Nasza Misja: Zmieniamy technologię w korzyści
W AKSON elektro przekuwamy nowoczesne technologie w realne, mierzalne korzyści, które wspierają rozwój naszych Klientów. Nasza działalność obejmuje szeroki zakres innowacyjnych rozwiązań z zakresu automatyki, instalacji elektrycznych, systemów bezpieczeństwa i transmisji danych oraz utrzymania ruchu. Każde z naszych działań ma na celu dostarczenie wymiernej wartości, zgodnie z naszymi fundamentalnymi priorytetami:
- Efektywność energetyczna: Nasze nowatorskie rozwiązania w zakresie optymalizacji zużycia energii pozwalają firmom obniżyć koszty operacyjne, jednocześnie wspierając realizację celów zrównoważonego rozwoju. Jest to szczególnie istotne w obliczu rosnącej świadomości ekologicznej i dynamicznie rosnących cen energii..
- Bezpieczeństwo: Dzięki zaawansowanym systemom sygnalizacji pożarowej, sygnalizacji włamania oraz kontroli dostępu, skutecznie zabezpieczamy obiekty przemysłowe, budynki biurowe i budynki użyteczności publicznej. Nasze rozwiązania minimalizują ryzyko, chroniąc życie i mienie. Technologie, które oferujemy, spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, gwarantując niezawodność i pełne poczucie bezpieczeństwa naszym klientom.
- Komfort: Oferujemy zaawansowane systemy, które zapewniają użytkownikom optymalny komfort pracy poprzez automatyczną regulację natężenia oświetlenia, utrzymanie odpowiedniej temperatury, wilgotności oraz jakości powietrza. Stworzenie komfortowych warunków przekłada się na poprawę samopoczucia użytkowników, co bezpośrednio wpływa na wzrost wydajności w przestrzeniach przemysłowych i biurowych.
Nasza Wizja: Jesteśmy w gronie liderów inwestujących w rozwój
Jako pionierzy obszarze najnowszych technologii, ale również w inwestowaniu w rozwój naszych pracowników, stawiamy na ciągłe doskonalenie. Nasze zespoły są doskonale przygotowane do realizacji nawet najbardziej złożonych projektów na najwyższym poziomie.
Obszary działania Akson Elektro
Akson Elektro działa w wielu kluczowych obszarach, które są fundamentem naszej oferty:
Bezpieczeństwo i Ochrona
- Systemy bezpieczeństwa: Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji systemów bezpieczeństwa dla budynków przemysłowych, biurowych oraz obiektów użyteczności publicznej. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie zintegrowanych systemów zarządzania bezpieczeństwem i kontrolą dostępu oraz indywidualnym rozwiązaniom dostosowanym do potrzeb naszych Klientów.
- Instalacje zabezpieczeń przeciwpożarowych: Nasze wieloletnie doświadczenie
w realizacji zaawansowanych systemów automatyki pożarowej pozwala skutecznie minimalizować zapewnia bezpieczeństwo ludzi i minimalizuje straty materialne. System Sygnalizacji Pożaru (SSP) szybko identyfikuje zagrożenie, systemy oddymiania odprowadzają ciepło i dym z obiektów, natomiast Dźwiękowy System Ostrzegawczy (DSO) skutecznie wspomaga ewakuację ludzi. - Systemy transmisji danych: Najnowsze technologie okablowania miedzianego
i światłowodowego, które stosujemy do budowy infrastruktury telekomunikacyjnych są dzisiaj kluczowe w każdym przedsiębiorstwie. Zapewniamy niezawodność i szybkość przesyłu danych. - Instalacje elektryczne: Wykonujemy instalacje elektryczne zgodnie z najnowszymi standardami technicznymi, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo i niezawodność. Nowoczesne systemy sterowania zapewniają komfort i bezpieczeństwo.
- Integracja systemów bezpieczeństwa i wizualizacja: Dla zwiększenia skuteczności i łatwości obsługi systemów bezpieczeństwa zapewniamy ich kompleksową integrację oraz wizualizację graficzną, wspomagającą użytkownika/operatora.
Efektywność Energetyczna i Automatyzacja
- Automatyka budynkowa: Nasze zaawansowane systemy BMS (Building Management System) są kluczem do osiągnięcia optymalnej efektywności energetycznej w budynkach. Systemy BMS umożliwiają kompleksowe zarządzanie i wizualizację automatyki budynku, pozwalając na monitorowanie i kontrolę systemów takich jak HVAC (ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja), oświetlenie oraz systemy bezpieczeństwa. Dzięki BMS można centralnie sterować
i optymalizować zużycie energii, co maksymalizuje komfort użytkowania i obniża koszty operacyjne. - Automatyka przemysłowa: W automatyce przemysłowej stosujemy zaawansowane systemy SCADA (Supervisory Control and Data Acquisition), które umożliwiają monitorowanie
i kontrolę procesów produkcyjnych w czasie rzeczywistym. SCADA to niezawodne narzędzie wykorzystywane do centralnego zarządzania złożonymi procesami przemysłowymi, co pozwala na zwiększenie wydajności, optymalizację produkcji i minimalizację ryzyka awarii. Wspieramy montaż, rozbudowę i modernizację linii technologicznych, aby umożliwić pełne wykorzystanie potencjału produkcji. - System zarządzania efektywnością energetyczną: Oferujemy usługi analizy zużycia energii, mające na celu identyfikację obszarów, w których można wprowadzić oszczędności. Przeprowadzany przez nas audyt energetyczny pozwala zarekomendować najlepsze praktyki oraz technologie, które mogą znacznie obniżyć koszty operacyjne związane z energią.
- Instalacje fotowoltaiczne: Nasze instalacje fotowoltaiczne to nowoczesne rozwiązania wspierające zrównoważony rozwój oraz poprawę efektywności energetycznej. Dzięki integracji z systemami automatyki budynkowej (BMS) oraz przemysłowej, możliwe jest monitorowanie i zarządzanie produkcją oraz zużyciem energii w czasie rzeczywistym, co pozwala na maksymalizację oszczędności i efektywności.
Wsparcie Techniczne i Infrastrukturalne
- Serwis i remonty maszyn i linii technologicznych: Oferujemy kompleksowe usługi remontowe maszyn i urządzeń przemysłowych. Nasze usługi obejmują naprawę, modernizację
i diagnostykę maszyn. Dzięki naszej wiedzy technicznej i doświadczeniu, przedłużamy żywotność sprzętu, poprawiamy jego wydajność i minimalizujemy przestoje. - Serwis systemów teletechnicznych i automatyki: Nasze usługi obejmują profesjonalny serwis systemów teletechnicznych i automatyki. Nasz zespół szybko i skutecznie zajmuje się naprawą wszelkich usterek, przywracając systemy do stanu prawidłowego funkcjonowania.
- Przeglądy systemów teletechnicznych i automatyki: Zapewniamy regularne przeglądy techniczne, które są niezbędne do utrzymania długiej żywotności systemów i zapobiegania powstawaniu usterek. Przeglądy te są często obligatoryjne (np. dla SSP) i mogą wpływać na warunki umów ubezpieczeniowych, w tym na wypłatę odszkodowań.
- Utrzymanie ruchu w zakładach przemysłowych: Dostarczamy pełne wsparcie
w zakresie utrzymania ruchu w zakładach przemysłowych. Nasze usługi obejmują utrzymanie mechaniczne i elektryczne, co pozwala na optymalizację produkcji i minimalizację przestojów. - Relokacja maszyn i linii produkcyjnych: Dysponujemy specjalistyczną wiedzą
i doświadczeniem w przenoszeniu linii technologicznych. Gwarantujemy bezpieczne
i skuteczne przeprowadzenie całego procesu relokacji. Nasz zespół inżynierów i techników dokładnie planuje i wykonuje demontaż, transport, oraz ponowny montaż maszyn. Prace obejmują zarówno część mechaniczną, jak i elektryczną, a także aparaturę kontrolno-pomiarową i automatykę. - Prefabrykacja szaf sterowniczych i rozdzielni: Projektujemy i wykonujemy szafy sterownicze oraz rozdzielnice elektryczne, gwarantując ich najwyższą jakość i niezawodność.
- Instalacje światłowodowe: Posiadamy bogate doświadczenie i zespół ekspertów, którzy oferują kompleksowe wsparcie w zakresie systemów światłowodowych. Świadczymy pełen zakres usług – od projektowania infrastruktury, przez jej instalację, po konserwację i serwis.
Projektowanie i Inżynieria
- Projektowanie instalacji teletechnicznych: Oferujemy tworzenie projektów instalacji teletechnicznych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Zajmujemy się zarówno projektowaniem nowych systemów, jak i modernizacją istniejących instalacji. Wykorzystujemy innowacyjne technologie 3D, w tym oprogramowanie Revit, zapewniając, że wszystkie projektowane systemy są zgodne z najnowszymi normami i wytycznymi branżowymi. Nasze rozwiązania gwarantują nie tylko wysoką jakość i efektywność, ale także pełną zgodność z obowiązującymi standardami.
- Projektowanie systemów automatyki: Specjalizujemy się w projektowaniu zaawansowanych systemów BMS (Building Management System) i automatyki, które centralizują zarządzanie funkcjami budynku i poszczególnymi urządzeniami. Nasze projekty obejmują systemy AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka) dla procesów produkcyjnych oraz systemów dystrybucji ciepła i chłodu, wentylacji, klimatyzacji, oświetlenia, bezpieczeństwa i innych kluczowych instalacji technicznych.
- Symulacje CFD (Computational Fluid Dynamics): W symulacjach CFD modelujemy architekturę budynku oraz źródło pożaru, podając parametry jego spalania i emisji. To pozwala nam analizować przepływ gazów, ciepła oraz dymu jako wynik symulacji, co jest jedną
z lepszych metod na weryfikację skuteczności zaprojektowanej instalacji oddymiającej oraz Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP). Symulacje te umożliwiają również precyzyjne określenie czasu, w którym dym dotrze do czujki pożarowej i zostanie przez nią wykryty, co jest kluczowe dla oceny poprawności zaprojektowanych instalacji.
Twoja przewaga z Akson Elektro: kompleksowe rozwiązania od koncepcji po wykonanie
Wybierając Akson Elektro, zyskujesz partnera, który oferuje kompleksową obsługę na każdym etapie realizacji projektu, od audytu, przez doradztwo i projektowanie, aż po wykonanie
i długoterminowe wsparcie serwisowe. Nasze usługi gwarantują, że każdy aspekt Twojego projektu zostanie zrealizowany z dbałością o detale i zgodnie z najwyższymi standardami branżowymi.
Należymy do Grupy Aldesa, która ma ponad 50-letnie doświadczenie w branży budowlanej i jest jedną z największych firm budowlanych w Hiszpanii. W Polsce obecna jest od 2007 roku, w zeszłym roku obchodziliśmy 15 – lecie działalności.
Swoje projekty realizujemy w 15 krajach świata: Polsce, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Norwegii, Danii, Indiach, Meksyku, Kolumbii, Gwatemali, Peru, Chile, Urugwaju oraz w Hiszpanii i Portugalii.
Jesteśmy generalnym wykonawcą w obszarze:
· Infrastruktury drogowej i kolejowej,
· Energetyki i energii odnawialnych,
· Budownictwa kubaturowego,
· Inteligentnych systemów zarządzania.
Agencja Promocji Inwestycji (API) to od blisko 20 lat lider na rynku usług formalnoprawnych, środowiskowych i komunikacji społecznej dla inwestycji infrastrukturalnych związanych z bezpieczeństwem energetycznym Polski. Jako pierwsi świadczyliśmy tego typu usługi dla największych inwestycji liniowych i nadal wiedziemy prym w tej dziedzinie. Współtworzyliśmy takie projekty jak np. most energetyczny Polska-Litwa. Naszą ambicją jest wniesienie realnego wkładu w zapewnienie bezpieczeństwa energetycznego zarówno mieszkańcom wszystkich regionów kraju, jak i przedsiębiorcom.
W 2017 roku rozszerzyliśmy swoją działalność o część zarządzania realizacją projektów inwestycyjnych, prowadząc obsługę prawną, inżynierską i doradztwo w procesie inwestycyjnym oraz nadzorując realizację prac z ramienia generalnego Wykonawcy.
Nasz zespół stanowi grupa ekspertów, która zdobywała doświadczenie oraz doskonaliła swoje kompetencje w praktyce, realizując kilkadziesiąt inwestycji infrastrukturalnych. Dziś jest to 40 utalentowanych specjalistów w dziedzinach takich jak: zarządzenie projektami, prawo, public relations, ochrona środowiska, negocjacje.
Naszą skuteczność opieramy na wzajemnym zaufaniu i wymianie doświadczeń, jednocześnie rozwijając kompetencje zespołu poprzez odpowiednią edukację i szkolenia tematyczne poszczególnych jego członków.
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. (www.arp.pl) to spółka Skarbu Państwa, która od ponad 30 lat wspiera polskich przedsiębiorców z sektora przemysłowego. W dobie transformacji ustrojowej i gospodarczej ARP S.A. kładła nacisk na procesy modernizacji, restrukturyzacji i konsolidacji przedsiębiorstw przemysłowych.
Obecnie portfel spółek ARP S.A. obejmuje kilkadziesiąt podmiotów działających m.in. w sektorach: energetycznym, stoczniowym, elektromaszynowym, a także obszarach wysoce innowacyjnych, jak sektor kosmiczny.
ARP S.A. jest partnerem biznesowym dla firm, które chcą się rozwijać w innowacyjnych branżach, potrzebują wsparcia w realizacji procesów restrukturyzacji, szukają finansowania oraz tych, które szukają terenów inwestycyjnych w specjalnych strefach ekonomicznych.
Dodatkowo ARP S.A. zarządza dwiema specjalnymi strefami ekonomicznymi, w ramach których działają europarki: EURO-PARK MIELEC, EURO-PARK WISŁOSAN oraz EURO-PARK KOBIERZYCE.
BIPROMET S.A. jest wiodącym przedsiębiorstwem inżynieryjno – budowlanym o 70-letniej tradycji oferującym kompleksową usługę typu „Design and Build”.
Podstawowy zakres działalności obejmuje:
- kompleksowe, wielobranżowe usługi projektowe we wszystkich fazach realizacji inwestycji, od analiz techniczno – ekonomicznych po projekty wykonawcze i nadzory autorskie,
- generalną realizację inwestycji „pod klucz”.
Specjalizacją BIPROMET S.A. są projekty inwestycyjne z dziedziny ochrony środowiska naturalnego.
Firma projektuje i dostarcza kompletne linie technologiczne ograniczające emisję szkodliwych substancji do atmosfery, w szczególności instalacje odpylania gazów, elektrofiltry, filtry workowe, wieże do schładzania gazów.
BIPROMET S.A. jest również doświadczonym Generalnym Realizatorem Inwestycji oraz Generalnym Projektantem w przemyśle ciężkim i energetyce.
Wykonujemy raporty oddziaływania zakładów oraz instalacji na środowisko naturalne.
Capgemini
Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej, którego celem jest wprowadzanie czołowych i innowacyjnych rozwiązań oraz udostępnienie klientom całej gamy możliwości cyfrowego świata, w oparciu o 50-letnią tradycję i szeroką wiedzę branżową
CERTES Sp. z o.o.
Certes Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza, świadcząca usługi w zakresie szkoleń, również dofinansowanych, coachingu, doradztwa biznesowego, wdrażania programów rozwojowych, doskonalenie procesów HR dla przedsiębiorstw i administracji publicznej.
- Certes po łacinie oznacza solidność! Wysoką jakość świadczonych usług potwierdzają liczne certyfikaty np. ISO 9001, ISO 29990.
- Firma zajmuje 3 miejsce w rankingach firm szkoleniowych.
- Jest liderem w zakresie pozyskiwania dofinansowań na rozwój pracowników i organizacji. Dotychczas pozyskał ponad 80 mln PLN.
- Posiada bogate doświadczenia w realizacji kompleksowych projektów i szkoleń z zarządzania projektami.
- 40 osobowy zespół trenerów i konsultantów – praktyków o bardzo zróżnicowanym doświadczeniu – pozwala na oferowaniu usług „szytych na miarę potrzeb”, opartych na autorskich programach.
- Kompleksowa obsługa – oprócz usług szkoleniowych Certes gwarantuje również logistyczne i marketingowe.
Demant jest wiodącą na świecie grupą zajmującą się protetyką słuchu, która oferuje rozwiązania i usługi pomagające osobom z ubytkiem słuchu w kontaktach i komunikacji z otaczającym ich światem. Od ponad stu lat Grupa Demant odgrywa istotną rolę w rozwoju innowacyjnych technologii i know-how, które przyczyniają się do poprawy słuchu i zdrowia ludzi. Firma jest aktywna i zaangażowana pod każdym względem – począwszy od aparatów i implantów słuchowych po usługi dla protetyki słuchu na całym świecie. Istotną częścią grupy jest również rozwijająca się działalność w zakresie inteligentnych rozwiązań audio dla gier i komunikacji biurowej.
Firma Demant nieprzerwanie od lat 90. buduje swoją pozycję w Polsce. Obecnie Demant zatrudnia ponad 3700 wysokiej klasy inżynierów i specjalistów. Profesjonaliści każdego dnia pracują nad rozwojem oraz wdrażaniem technologii, które realnie zmieniają życie osób niedosłyszących. Demant Operations Poland w Mierzynie (k. Szczecina) zajmuje się wdrażaniem nowych produktów i wytwarzaniem aparatów słuchowych. W tym miejscu prowadzone jest także Centrum Dystrybucji z najnowocześniejszym magazynem wysokiego składowania w Europie. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów.
Elektrotim S.A. jest wiodącym dostawcą usług elektroinstalacyjnych na polskim rynku, specjalizującym się w szerokim zakresie działań obejmujących sieci elektroenergetyczne niskich, średnich i najwyższych napięć, instalacje silnoprądowe i słaboprądowe, a także projektowanie i integrację systemów bezpieczeństwa.
Spółka produkuje rozdzielnice elektryczne średniego i niskiego napięcia, świadczy usługi serwisowe w zakresie instalacji elektrycznych; ponadto wykonuje systemy zasilania sieci trakcyjnej oraz instalacje inżynierii ruchu drogowego.
Ponad 25-letnie doświadczenie pozwoliło spółce zdobyć czołową pozycję w branży oraz potwierdzić jej stabilność i profesjonalizm.
Dzięki podziałowi działalności na pięć pionów, Elektrotim obsługuje różnorodne segmenty rynku, w tym resortów obronnych, energetyczny, przemysłowy, samorządowy i trakcyjny, dostarczając kompleksowe rozwiązania dla swoich partnerów biznesowych.
Od kwietnia 2007 roku akcje spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, co świadczy o zaufaniu inwestorów i stabilności finansowej firmy.
Misją firmy jest zapewnienie bezpieczeństwa działalności swoim partnerom poprzez dostarczanie optymalnych, kosztowo efektywnych i innowacyjnych rozwiązań opartych na najnowszych technologiach. Ich wizja obejmuje umacnianie pozycji rynkowej oraz pozycję lidera w dostarczaniu inżynierskich rozwiązań w wybranych obszarach elektroenergetyki i bezpieczeństwa, wykorzystując model EPCM (zarządzania projektami).
Pod hasłem “Twoje BEZPIECZEŃSTWO to MY”, Elektrotim S.A. angażuje się w świadczenie kompleksowych usług elektrotechnicznych, zapewniając partnerom poczucie pewności i zaufanie w ich działalności.
Eltel Networks to jeden z największych dostawców usług i rozwiązań z zakresu budownictwa elektroenergetycznego w Polsce. W sektorze energetycznym działamy od ponad 60. lat, gwarantując najwyższą jakość i bezpieczeństwo wykonywanych prac. Realizujemy kompleksowe projekty inwestycyjne budownictwa elektroenergetycznego oraz prace eksploatacyjne infrastruktury sieciowej wykorzystując zdobytą wiedzę, doświadczenie, profesjonalną kadrę oraz najnowsze rozwiązania techniczne i technologiczne. W obszarze budowy sieci elektroenergetycznych oferujemy klientom bogatą ofertę usług projektowych, konstrukcyjnych i eksploatacyjnych dla linii, stacji oraz innych elektrycznych instalacji przemysłowych nn, SN, WN i NN przez cały okres ich użytkowania. W ramach swojej działalności wykonujemy zarówno kompleksowe inwestycje w systemie „pod klucz” (zaprojektuj i wybuduj), jak również wyodrębnione prace projektowe, przyłączeniowe, modernizacyjne czy eksploatacyjne (w tym pełne przeglądy, pomiary, rozruchy, remonty). Oferujemy kompleksowe przygotowanie realizacji inwestycji pod względem formalno-prawnym, w tym uzyskanie prawa drogi, uzyskanie wymaganych pozwoleń, uzgadnianie dokumentacji z jednostkami zewnętrznymi oraz objęcie funkcji inwestora zastępczego. Wykonujemy również szereg usług innowacyjnych, których wykorzystanie znacząco podnosi efektywność projektu elektroenergetycznego, m.in. usługi dronem, termowizję przestrzenną bądź magazyny energii (technologia 3S – SunSmartStore).
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Eltel, która posiada jednostki organizacyjne zajmujące się budownictwem energetycznym w Danii, Finlandii, Niemczech, Norwegii, Szwecji i na Litwie. Jako członek grupy Eltel działamy według międzynarodowych, europejskich standardów zawsze zapewniając jakość i bezpieczeństwo prac na najwyższym, w pełni profesjonalnym poziomie.
ENPROM Sp. z o.o.
ENPROM – jedna z czołowych polskich firm budownictwa elektroenergetycznego działająca w kraju i za granicą. Realizuje kontrakty, jak również prowadzi prace eksploatacyjne dla krajowego operatora systemu przesyłowego (PSE) i współpracuje z regionalnymi spółkami dystrybucyjnymi (m.in. PGE, TAURON Polska Energia, Energa, Enea) realizując „pod klucz” budowy, przebudowy i remonty linii 110 kV, 220 kV i 400 kV oraz traktów światłowodowych typu OPGW i ADSS. Spółka jest generalnym wykonawcą (EPC) i zapewnia obsługę prawną na każdym etapie projektu.
ENPROM istnieje od 2011 roku. Firma posiada nowoczesny park maszynowy oraz własną pracownię projektową, dział badań i rozwoju, komórkę prawną, a także grupę negocjatorów i specjalistów z zakresu infrastruktury, środowiska czy też zarządzania projektami. ENPROM jest członkiem CIGRE, CENELEC oraz PKN i realizuje wielomilionowe inwestycje w Polsce i za granicą (np. w Dani, Irlandii, na Litwie).
Najważniejsze kontrakty zrealizowane przez ENPROM:
- budowa linii 400 kV łączącej polski i litewski system przesyłowy,
- wymiana ponad 600 kilometrów przewodów OPGW na sześciu liniach o napięciu 220 kV i 400 kV w ramach umowy z PSE,
- prace na liniach w ramach umowy ramowej z duńskim operatorem sieci przesyłowej,
- realizacja modernizacji linii przesyłowych na obiektach ESB Networks (Electricity Supply Board) narodowego dostawcy i operatora w Irlandii
Firma ENPROM jest zdobywcą nagród „Gazele Biznesu” (Puls Biznesu), „Diament miesięcznika Forbes” oraz „Gepard biznesu” (Instytut Europejskiego Biznesu).
W 2018 roku Narodowe Centrum Badań i Rozwoju przyznało firmie 2 miliony euro na projekt opracowania innowacyjnych konstrukcji słupów dla linii 400 kV.
Więcej o firmie na www.enprom.pl
ESIX Sp. z o. o.
Spółka powstała z inicjatywy kilku pasjonatów energetyki z entuzjazmem do szukania innowacji i szybkiego dostosowywania się do zmieniającego się świata elektryki i energetyki.
Zespół Esix łączy ponad 20 lat doświadczenia w działalności związanej z energetyką, OZE i rozwiązaniami dla przemysłu, z młodością i innowacją. Są pełni zapału i zaangażowania.
Unikalne połączenie młodzieńczej pasji i doświadczenia
Organizację wyróżnia unikalne połączenie wieloletniego doświadczenia pracowników i założycieli, ich ogromnej wiedzy, umiejętności oraz know-how z młodzieńczą pasją, zaangażowaniem i ciekawością poznawania nowych technologii oraz wdrażania coraz bardziej innowacyjnych rozwiązań.
Esix jest młodą na rynku firmą z doświadczoną kadrą.
Dysponują własnym zapleczem technicznym, które w połączeniu z fachową kadrą, pozwala nam gwarantować usługi najwyżej jakości i oferować produkty dostosowane do potrzeb inwestorów.
Działają szczegółowo, solidnie i w bezpieczny sposób, proponując budowę pod klucz obiektów, dostarczenie części związanej z pracami energetycznymi pod gotowy projekt klienta, modernizację istniejących obiektów, a także serwis, uruchomienia, pomiary.
Zapewniają swoim klientom:
• profesjonalną i kompletną informację na temat możliwych do zastosowania rozwiązań,
• rzetelne dane o trendach w szybko zmieniającym się świecie energetyki i OZE,
• innowacyjną, dopracowaną, dopasowaną do potrzeb ofertę,
• transparentną i przyjazną współpracę,
• uczciwe warunki i wycenę,
• serwis, uruchomienie, pomiary i obsługę.
Firma FlexiSolutions od lat wspiera organizacje w efektywnej realizacji procesów, poprzez wykorzystanie specjalistycznych narzędzi IT. Specjalizuje się w tworzeniu oraz wdrażaniu systemu do zarządzania projektami FlexiProject, a także aktywnie promuje kulturę zarządzania projektami w polskich organizacjach. Powstała jako wyspecjalizowana jednostka, w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku w tym kierunku. Jej założycielami są Managerowie z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem, którzy doskonale znają problemy, z którymi borykają się organizacje podczas poszczególnych etapów strategicznego zarządzania. FlexiProject jest to zatem polski system do zarządzania projektami, zapewniający kompletny zestaw narzędzi, które pozwalają zaplanować i skutecznie zrealizować dowolny projekt w organizacji, niezależnie od stopnia jego skomplikowania. Oferuje zespołom projektowym nowoczesne wsparcie, które pozwala efektywnie zaplanować poszczególne etapy i zrealizować dowolny projekt w organizacji, niezależnie od rozmiaru czy stopnia zaawansowania. Członkowie zespołów projektowych, dzięki pracy w oparciu o FlexiProject, będą pracowali w jednym systemie i nie będą musieli korzystać z rozproszonych i często niekompatybilnych narzędzi. Jest to bardzo wygodne, ponieważ wszystkie dokumenty, komentarze, terminy, itp. są zebrane w jednym programie. Zapewnia to znaczne przyspieszenie pracy, optymalizację obiegu informacji w obrębie projektu oraz łatwe wyszukiwanie niezbędnych do realizacji kolejnych etapów projektu dokumentów. Dodatkowo przejrzysty i intuicyjny interfejs programu pozwala na szybkie wdrożenie systemu w organizacji. FlexiProject to polski program, oferujący wsparcie w języku polskim, co ma ogromne znaczenie w wielu firmach i organizacjach. Program doskonale wspiera pracę, również zdalną, ponieważ jest dostępny przez przeglądarkę internetową. Zweryfikowany w polskich i międzynarodowych, średnich i dużych przedsiębiorstwach. Więcej o FlexiProject https://flexiproject.pl/
W rodzinie systemów Flexi występują także inne systemy:
- FlexiReporting to kompletna platforma usprawniająca raportowanie zarządcze, budżetowanie oraz prognozowanie dla średnich i dużych firm. Sprawdzona u bardzo wymagających Klientów, automatyzuje proces raportowania, wykorzystuje dane źródłowe z różnego typu systemów, w rezultacie tworząc kompleksowy model budżetowania i prognozowania. Więcej informacji https://flexisolutions.pl/flexireporting
- FlexiClosing to system wspierający księgowych poprzez umożliwienia automatyzacji najbardziej czasochłonnych i wymagających procesów podczas zamknięcia miesiąca księgowego. Sprawdzony w organizacjach ze średnimi i dużymi zespołami księgowymi gdzie przynosi wymierne korzyści. Więcej informacji https://flexiclosing.pl/produkty/flexiclosing/
- FlexiReconciliation automatyzuje i standaryzuje proces weryfikacji i uzgadniania sald bilansowych. Poprawia dokładność zamknięcia okresu finansowego, zapewniając księgowym uproszczony sposób sprawdzania poprawności i adekwatności sald na kontach księgowych. Sprawdzony w organizacjach ze średnimi i dużymi zespołami księgowymi gdzie przynosi wymierne korzyści. Więcej informacji https://flexiclosing.pl/produkty/flexireconciliation/
Flytronic S.A to powstała w 2008 roku firma będąca wiodącym polskim ośrodkiem projektującym i produkującym bezzałogowe systemy powietrzne rozpoznawalne i cenione w wielu krajach na świecie. Jako jedna z firm wchodzących w skład GRUPY WB, spółka Flytronic stanowi ośrodek badawczo-rozwojowy w obszarze systemów obserwacyjno-rozpoznawczych bazujących na bezzałogowych platformach latających. Prowadzone w firmie badania przemysłowe i prace rozwojowe w zakresie elektroniki, informatyki oraz mechaniki lotniczej charakteryzują się innowacyjnością na skalę światową. Udział w projektach B+R pozwala na stały wzrost kompetencji zespołu, ale również możliwości rozwojowe firmy. Flagowym produktem spółki jest system obserwacyjny FlyEye.
Każdego dnia Grupa GLS dostarcza miliony paczek na całym świecie. Przez ponad dwie dekady działalności na polskim rynku naszymi klientami zostało ponad 13 tys. osób. Naszą pracę wykonujemy z pasją i otwartością, a w centrum zainteresowania jest zawsze nasz klient. Zdajemy sobie sprawę, że każda paczka niesie za sobą wyjątkową historię, dlatego codziennie dokładamy wszelkich starań, by dostawy realizować szybko, efektywnie, elastycznie, w oparciu o nowoczesne i zrównoważone rozwiązania. Nieustannie poszerzamy katalog usług, by oferować jeszcze szybsze i bardziej komfortowe opcje nadań i odbiorów paczek.
Aktualnie posiadamy 50 oddziałów w całym kraju i już planujemy powstanie nowych. Wspiera nas w tym nasza sieć Szybkiej Paczki, która w Polsce liczy już ponad 5000 punktów i ponad 44 tys. punktów Parcel Shop GLS w całej Europie.
Jesteśmy firmą odpowiedzialną społecznie, która aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska. Ambicją całej Grupy GLS jest zerowa emisja CO2 do 2045 roku.
Good Food Products jest czołowym producentem wafli ryżowych i kukurydzianych na świecie, dostarczamy produkty na rynek dla marek własnych i w brandzie Good Food.
Naszą specjalizacją są okrągłe wafle wypiekane wg własnej technologii bezpośrednio z ziarna.
Od kilkudziesięciu lat łączymy zdrowie i smak w chrupiących przekąskach wspierając zdrowe wybory konsumentów na niemal wszystkich kontynentach.
Nasz zespół to przeszło 400 osób pracujących w dwóch zakładach produkcyjnych zlokalizowanych pod Poznaniem, w Tarnowie Podgórnym i Skórzewie.
Swój rozwój opieramy na identyfikowaniu i rozumieniu potrzeb klientów w modelu sprzedaży doradczej, który przekładamy na wzrost zdolności produkcyjne i sprawności wdrożeniowej.
Grant Thornton to jedna z wiodących organizacji audytorsko-doradczych. W Polsce działamy od 1993 r. Posiadamy ponad 900-osobowy zespół oraz biura w kluczowych aglomeracjach (Warszawa, Poznań, Katowice, Wrocław, Kraków, Toruń i Rzeszów), co zapewnia nam bliski kontakt z Klientami oraz umożliwia realizację wymagających projektów w obszarze usług doradczych oraz audytorskich bez względu na wielkość, rodzaj i lokalizację biznesu Klienta. Rocznie wspieramy ponad 2300 podmiotów, w tym spółki notowane na GPW oraz firmy z top 500 największych przedsiębiorstw działających w naszym kraju.
Należymy do międzynarodowej sieci Grant Thornton obecnej w 140 krajach z potencjałem ponad 62 000 pracowników, dysponujących wiedzą i doświadczeniem z różnych obszarów biznesu.
Fundacja ISKIERKA jest polską organizacją pożytku publicznego zajmującą się od 2006 roku budowaniem systemów wsparcia finansowego, psychologicznego i społecznego dla dzieci z chorobą nowotworową i ich rodzin. Fundacja opiekuje się ponad 700 dziećmi leczącymi się głownie w specjalistycznych ośrodkach w Katowicach, Chorzowie a także w Rzeszowie. Realizuje projekty ogólnopolskie i prowadzi pomoc finansową dla dzieci leczonych również w innych ośrodkach w kraju i za granicą.
Co nas wyróżnia?
• JESTEŚMY BLISKO DZIECI. Potrzebują indywidualnego traktowania. Znamy ich imiona, historie
i marzenia. Wspierając ich w procesie leczenia i rehabilitacji patrzymy na świat po dziecięcemu, choć pomagamy jak dorośli. Prezesem Zarządu Fundacji jest Jolanta Czernicka-Siwecka, animatorka zmian społecznych, której syn także zmagał się z białaczką. Budowanie relacji, słuchanie, dostrzeganie realnych potrzeb i wspólne szukanie rozwiązań – to nasza metoda działania, pomagania i towarzyszenia rodzinom chorych dzieci.
• ŁAMIEMY STEREOTYPY. Nie epatujemy strachem i cierpieniem. Chore dzieci potrzebują czuć się jak zdrowe i mają prawo do uroków dzieciństwa. Z fundacją żeglują, wspinają się po górach czy tworzą Dziecięcą Orkiestrę Onkologiczną, koncertując z gwiazdami oraz darczyńcami (Chór Prezesów, Chór Inżynierów, Chór Doradców Podatkowych:)) Jako pierwsi na świecie wdrożyliśmy np. w ośrodkach onkologii dziecięcej w Polsce innowacyjne, terapeutyczne zastosowanie technologii Kinect, jako elementu wspierającego poprzez zabawę rehabilitację i terapię. Wydaliśmy razem z „Agorą dla dzieci” książkę o raku zupełnie nietypową – bo w formie komiksu pt. „O, CHOROBA”, który oswaja temat z nutą humoru i zachęca do rozmowy. Rozbudzamy w dzieciach pasję życia. Pokazujemy, że warto podążać za marzeniami.
• JAKOŚĆ I PASJA ŻYCIA. Organizujemy w szpitalach przyjazną przestrzeń, kiedy na długie miesiące stają się ich drugim domem. Remontujemy, odnawiamy oddziały dziecięce i kupujemy potrzebne sprzęty medyczne. Dbamy też o przestrzeń do zabawy, nauki, rozwijania talentów. Wydaliśmy poradniki dot. choroby, dietetyki („JedzONKO”) czy wsparcia psychologicznego (ONKOPORADNIK na YT). Aby ułatwić opiekunom dostęp do najważniejszych informacji uruchomiliśmy portal wiedzy dla rodziców ONKORODZICE. Pokazujemy rodzinom jak sobie radzić, kiedy w ich życiu pojawia się choroba dziecka. Jak można traumatyczne doświadczenie zmienić w konstruktywne działanie.
• INNOWACYJNOŚĆ i SKUTECZOŚĆ. W ramach wymiany dobrych praktyk i budowania społeczeństwa obywatelskiego, tworzymy innowacyjne przedsięwzięcia z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Prowadzimy akcje i kampanie społeczne, organizuje szkolenia dla personelu medycznego oraz konferencje i seminaria eksperckie. Finansujemy również badania naukowe w zakresie skuteczniejszej diagnostyki w dziedzinie hematologii i onkologii dziecięcej. Szukamy nowych rozwiązań, przecieramy szlaki.
Działania fundacji zostały docenione między innymi: Nagrodą Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta 2014 za Działalność Społeczną czy Nagrodą im. Jerzego Bonieckiego australijskiej Fundacji POLCUL za wkład w budowanie społeczeństwa obywatelskiego w Polsce. Jest także laureatem nagrody „MARKA ŚLĄSKIE” w kategorii: organizacje pozarządowe 2019 r. Jako jedna z dwóch organizacji w Polsce, Fundacja ISKIERKA została członkiem CCI Europe, czyli europejskiego oddziału Childhood Cancer International (CCI). CCI Europe to największa ogólnoeuropejska organizacja zrzeszająca 67 organizacji z 30 krajów w Europie.
Od lat pracujemy na zaufanie, budujemy relacje i zmieniamy myślenie o pomaganiu.
Grupa JSW jest największym producentem wysokiej jakości węgla koksowego, wpisanego ponownie na listę surowców krytycznych Unii Europejskiej i znaczącym producentem koksu w UE pod względem wielkości produkcji – jest również jednym z największych pracodawców w Polsce. Podstawową działalność Grupy JSW stanowi produkcja i sprzedaż węgla koksowego i do celów energetycznych oraz produkcja i sprzedaż koksu i węglopochodnych.
W skład JSW wchodzą obecnie cztery kopalnie węgla kamiennego: Borynia-Zofiówka-Bzie, Budryk, Knurów-Szczygłowice i Pniówek oraz Zakład Wsparcia Produkcji. Do ważniejszych spółek powiązanych kapitałowo z JSW S.A., należą: JSW KOKS S.A., Przedsiębiorstwo Budowy Szybów S.A., Jastrzębskie Zakłady Remontowe Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A., JSW IT Systems sp. z o. o., JSW Nowe Projekty S.A. oraz Jastrzębska Spółka Kolejowa Sp. z o.o.
JSW IT Systems Sp. z o.o. zapewnia kompleksową obsługę informatyczną przedsiębiorstw, aktywnie działając w obszarze Przemysłu 4.0.
Głównym klientem jest Grupa Kapitałowa Jastrzębskiej Spółki Węglowej, dla której Spółka stanowi zaplecze informatyczne. JSW IT Systems stawia na innowacyjność i nowoczesne technologie IT/OT podnoszące efektywność, jakość i bezpieczeństwo kluczowych procesów gospodarczych. Oferowane usługi wspierają cyfrową transformację przedsiębiorstw, umożliwiają digitalizację procesów biznesowych, pozwalają na integrację i zaawansowaną analizę danych operacyjnych i produkcyjnych oraz zapewniają dostęp do narzędzi wspierających podejmowanie decyzji na różnych poziomach zarządzania. Spółka zapewnia również swoim Klientom narzędzia do pracy zdalnej, tworząc cyfrową przestrzeń roboczą, dzięki której Klienci mogą stosować różne tryby pracy swoich pracowników.
Własne zespoły programistów budują dedykowane aplikacje biznesowe oraz systemy automatyki przemysłowej umożliwiające m.in. monitorowanie i sterowanie procesami produkcyjnymi. Ważnym obszarem działania jest również zapewnienie ciągłości dostarczanych usług oraz bezpieczeństwa danych osobowych i cyberbezpieczeństwa.
JT S.A. jest wiodącą firmą branży budowlanej realizującą kontrakty inżynieryjne
z zakresu infrastruktury gazowej, paliwowej i wodno-kanalizacyjnej.
Fundamentalne wartości, którymi kierujemy się w naszej pracy to:
- Jakość – wysokie standardy pracy i wdrażanie nowoczesnych technologii pozwalają nam zagwarantować jakość, jakiej oczekują nasi klienci.
- Terminowość – rzetelna i terminowa realizacja usług oraz sprawna obsługa okresu gwarancyjnego to nasz priorytet.
Firma zatrudnia obecnie ponad 160 pracowników, w tym Inżynierów, Spawalników i Kontrolerów Jakości. Nowoczesna baza sprzętowa oraz skuteczne metody organizacji wsparte budowanym ponad 40 lat doświadczeniem sprawiają, iż Firma jest przygotowana do realizacji nawet najtrudniejszych projektów w branży.
KALATEA Sp. z o.o.
Głównym obszarem działalności firmy jest wsparcie rozwojowe przedsiębiorstw i ich pracowników. Dotychczas KALATEA zrealizowała kilkanaście projektów szkoleniowych oraz doradczych. Świadczyła usługi eksperckie w obszarze pozyskiwania i realizacji projektów w oparciu o fundusze europejskie. Eksperci na stałe współpracujący z KALATEA posiadają bogate doświadczenie
w pozyskiwaniu funduszy na realizację projektów rozwojowych, szkoleniowych, doradczych, B+R oraz inwestycyjnych.
Z sukcesem pozyskiwaliśmy środki dla dużych przedsiębiorstw, MMŚP, organizacji pozarządowych, samorządów oraz konsorcjów naukowo-badawczych.
Lubelski Węgiel „Bogdanka” S.A. jest jednym z największych i najnowocześniejszych producentów węgla energetycznego w Polsce. Sprzedawany przez Spółkę węgiel kamienny energetyczny stosowany jest przede wszystkim do produkcji energii elektrycznej oraz cieplnej. Spółka jest jedynym producentem tego surowca w Lubelskim Zagłębiu Węglowym.
W procesie wydobycia stosuje najnowocześniejsze technologie i najwyższej klasy park maszynowy.
Od października 2015 roku Lubelski Węgiel „Bogdanka” S.A. należy do Grupy Kapitałowej Enea.
PartyDeco
PartyDeco to jeden z największych producentów dekoracji okolicznościowych w Europie. Działalność oferuje ponad 5000 wyjątkowych produktów na imprezy urodzinowe, wesela, komunie, chrzciny i inne specjalne okazje oraz święta. Firma prowadzi sprzedaż hurtową i wysyła produkty do klientów w ponad 70 krajach na całym świecie.
Asortyment PartyDeco poszerza się wraz z nowymi projektami wersji kolorystycznych, wzorów balonów foliowych, piniat, girland, banerów, serwetek, dekoracji stołu i dziesiątek innych produktów.
Producent bazuje na długoletniej współpracy z ponad 4000 partnerów handlowych, a swoje usługi kieruje do klientów o różnym profilu. Dzięki temu istnieje możliwość dopasowania oferty i rozwiązań do indywidualnych potrzeb.
PCO S.A. to firma z ponad 40-letnim doświadczeniem. Jest największym polskim producentem wyrobów optoelektronicznych głównie na potrzeby Sił Zbrojnych RP i innych służb mundurowych. PCO S.A. należy do Polskiej Grupy Zbrojeniowej konsolidującej kilkadziesiąt spółek polskiego przemysłu obronnego.
W ofercie PCO S.A. znajduje się szeroka gama urządzeń obserwacyjnych i celowniczych, wykorzystujących technologię laserową, noktowizyjną lub termowizyjną. Wśród produktów Spółki znajdują się m.in. gogle noktowizyjne i monokulary, gogle lotnicze, a także celowniki dzienno-nocne, kolimatorowe, termowizyjne oraz noktowizyjne jak również systemy wyświetlania parametrów lotu, systemy kierowania ogniem oraz systemy ostrzegania o opromieniowaniu laserowym. Większość wyrobów jest efektem własnej działalności badawczo-rozwojowej.
Produkty Spółki znajdują zastosowanie w różnego typu pojazdach wojskowych, indywidualnym wyposażeniu żołnierzy oraz w lotnictwie.
pm2pm Sp. z o.o.
Pm2pm to specjalistyczna firma szkoleniowo-doradcza, której celem jest wdrażanie nowoczesnych narzędzi zarządzania projektami w struktury przedsiębiorstw, działająca zgodnie ze standardami International Project Management Association. Firma działa zgodnie ze standardami International Project Management Association. Czerpie również najlepsze praktyki z innych uznanych na świecie metodyk zarządzania projektami, takich jak PMI®, Prince2® oraz Agile Project Management. Tworzymy zespół ekspertów, ustawicznie kształcących się i podnoszących swoje kwalifikacje. W odpowiedzi na zmieniające się otoczenie zewnętrzne oraz potrzeby organizacji, ciągle aktualizujemy naszą ofertę. Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie doradztwa w zakresie zarządzania projektem na każdym jego etapie. Proponujemy innowacyjne rozwiązania w obszarze zarządzania projektami w szczególności: wdrożenia zarządzania projektami w organizacji oraz tworzenie Biur Zarządzania Projektami. Każdego klienta traktujemy indywidualnie, tworząc od podstaw program działań ukierunkowanych na sukcesywny rozwój firmy i jej pracowników. Naszym atutem jest wysoka zdawalność egzaminu certyfikującego IPMA ®, otwierającego drogę do międzynarodowej kariery Project Managera. Praca z naszymi trenerami daje gwarancję podniesienia zawodowych kompetencji, umocnienia swojej pozycji w miejscu zatrudnienia oraz na rynku pracy. Wspólnymi siłami zapracujemy na Państwa pomyślność w biznesie.
Politechnika Łódzka
Politechnika Łódzka to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się uczelnia wyższa kształcąca ponad 13000 studentów na 53 kierunkach studiów w ramach 9 Wydziałów. Społeczność akademicką tworzy także 1237 nauczycieli oraz prawie 600 doktorantów.
Uczelnia zajmuje wysokie miejsce w rankingach zarówno krajowych jak i międzynarodowych (5. miejsce wśród 23 uczelni technicznych w rankingu Perspektyw). Politechnika Łódzką jest notowana w dwóch najbardziej prestiżowych i najszerzej komentowanych międzynarodowych rankingach uczelni wyższych: QS World University Ranking, Times Higher Education World University Ranking Golden Age 2019.
Politechnika Łódzka jako pierwsza uczelnia w Polsce, została wyróżniona akredytacją instytucjonalną francuskiej Najwyższej Rady ds. Oceny Badań Naukowych i Szkolnictwa Wyższego. Certyfikat HCÉRES jest potwierdzeniem wysokiej jakości kształcenia, badań i zarządzania. Jako jedna z trzech polskich uczelni technicznych, została po raz pierwszy sklasyfikowana w międzynarodowym rankingu -RUR (Round University Ranking) World University Rankings.
Komisja Europejska przyznała Politechnice Łódzkiej logo HR Excellence in Research za atrakcyjne warunki pracy i rozwoju dla naukowców. To potwierdzenie, że uczelnia stosuje zasady Europejskiej Karty Naukowca i Kodeksu Postępowania przy rekrutacji pracowników naukowych.
Współpraca z wieloma ośrodkami krajowymi i zagranicznymi zapewnia dostęp do najnowszych osiągnięć nauki i techniki oraz przyczynia się do prowadzenia zajęć dydaktycznych i badań na światowym poziomie.
Flagowy kierunek badań realizowanych na Politechnice Łódzkiej to „nowoczesne technologie zrównoważonego rozwoju”. Ponadto wyróżnia się 6 podtematów: zaawansowane technologie materiałowe, energia, środowisko i infrastruktura, techniki informacyjne, systemy zarządzania produkcją, kadrami i finansami, biotechnologia przemysłowa, inżynieria biomedyczna.
Aktywność na polu naukowo-badawczych uzupełniają działania o charakterze projektowym finansowane zarówno ze środków własnych jak i funduszy zewnętrznych.
W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i odpowiadanie na kluczowe wyzwania współczesnego świata. Jesteśmy siecią firm działającą w 152 państwach. Zatrudniamy ponad 327 tysięcy osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu. W Polsce PwC posiada biura w 7 miastach oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i Warszawie, dwa Centra Usług Wspólnych w Katowicach i Opolu oraz oddział PwC IT Services w Lublinie. Polskie spółki PwC zatrudniają ponad 6000 osób, w tym niemal 2000 w zespołach technologicznych.
Więcej szczegółów na www.pwc.pl oraz na profilu PwC Polska w serwisie LinkedIn.
Marka Transsystem od ponad 25 lat oznacza na rynku fachowość, wysoką jakość, elastyczność realizacji.
Specjalizujemy się w projektowaniu i produkcji dedykowanych do potrzeb klienta systemów transportu technologicznego.
Zdobyliśmy doświadczenie w realizacji projektów w wielu krajach i fabrykach samochodów na świecie oraz innych branżach przemysłowych.
Jako jedyna firma w branży realizujemy całość projektu u siebie, panując nad całym procesem realizacji.
Totalizator Sportowy to jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych polskich spółek. Działa nieprzerwanie od blisko 70 lat, zapewniając klientom dostęp do szerokiej oferty produktów gamingowych.
Spółka jest właścicielem marki LOTTO i dysponuje siecią sprzedaży naziemnej obejmującą już ponad 26 tysięcy punktów (których liczba ciągle rośnie), jednocześnie udostępniając swoje gry i loterie również online. Prowadzi także jedyne legalne kasyno internetowe w Polsce – Total Casino – oraz sieć salonów gier na automatach poza kasynami gry. Totalizator Sportowy jest spółką technologiczną, która nieustannie się rozwija i poszukuje nowatorskich rozwiązań. Jej działania mają na celu wyprzedzanie potrzeb rynku przy wykorzystaniu innowacji i najlepszych praktyk biznesowych.
Totalizator Sportowy niezmiennie pozostaje jednym z filarów finansowania polskiego sportu i kultury. Od 1994 roku tylko z tytułu dopłat do gier liczbowych i loterii pieniężnych firma przekazała ponad 20 mld zł na sport i kulturę. Ponadto spółka prowadzi szeroko zakrojony mecenat finansowany ze środków własnych.
Odpowiedzialną sprzedaż produktów gamingowych oraz przestrzeganie najwyższych standardów bezpieczeństwa potwierdza certyfikat Responsible Gaming przyznany przez międzynarodowe organizacje European Lotteries oraz World Lottery Association.
Stowarzyszenie WIOSNA to jedna z największych organizacji pomocowych w Polsce. Od początku istnienia, od 2001 roku, wszystkim jego działaniom przyświeca „mądra pomoc”, czyli pomoc przemyślana, dopasowana do potrzeb i dająca impuls do zmian.
Stowarzyszenie jest organizatorem znanych i cenionych programów społecznych, w tym między innymi:
– Szlachetnej Paczki, programu opartego na pracy z darczyńcami i wolontariuszami, którzy pomagają rodzinom w potrzebie. Wolontariusze: szukają rodzin i pracują z nimi; darczyńcy: przygotowują pomoc najbardziej potrzebującym.
– Akademii Przyszłości, wspierającej dzieci, które w siebie nie wierzą i mają niską samoocenę. Akademia to bezpieczna, twórcza przestrzeń, w której dziecko raz w tygodniu przez cały rok szkolny spotyka się z dorosłym człowiekiem, chcącym mu poświęcić swój czas, uwagę i być dla niego mądrym towarzyszem.
Co wyróżnia stowarzyszenie WIOSNA?
• koncentracja na człowieku i jego rozwoju, wydobywanie z ludzi ich potencjału, dawanie impulsu do zmiany i samodzielnego radzenia sobie w życiu,
• całoroczne i długofalowe projekty, w które mogą zaangażować się ludzie z całego kraju,
• wiedza biznesowa i nowe technologie wdrażane do działalności społecznej,
• angażowanie firm i instytucji poprzez organizowanie wspólnych projektów i kampanii.
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki ma najdłuższą historię i najbogatsze tradycje spośród wydziałów Politechniki Częstochowskiej, powstał wraz z utworzeniem Uczelni w 1949 r. jako Wydział Mechaniczny.
Kadrę naukowo-dydaktyczną Wydziału stanowi 22 profesorów, 41 doktorów habilitowanych oraz 90 doktorów. Efektem aktywności naukowej pracowników są publikacje w wysoko punktowanych czasopismach, patenty i wzory użytkowe, prowadzone projekty krajowe i międzynarodowe realizowane w ramach współpracy z instytucjami, prace badawcze w ramach konsorcjów i badania zlecone. Na Wydziale realizowane są liczne projekty finansowane przez NCN i NCBiR.
Wydział kształci na następujących kierunkach studiów: Informatyka, Sztuczna inteligencja i Data Science, Matematyka stosowana i technologie informatyczne, Mechanika i budowa maszyn, Mechatronika. Prowadzone są także w języku angielskim studia magisterskie na kierunku informatyka oraz zajęcia w ramach programu Erasmus+ na wszystkich kierunkach studiów. Ponadto na wydziale prowadzone jest kształcenie na studiach podyplomowych: Materiały i technologie przetwórstwa tworzyw sztucznych, Programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie, Wymagania i kompetencje Międzynarodowego Inżyniera Spawalnika – IWE oraz Komputerowe projektowanie maszyn i urządzeń.
W 2021 r. Wydział otrzymał Europejski Certyfikat EUR-ACE LABEL (European Accreditation of Engineering Programmes) dla kierunku Informatyka – studia inżynierskie i magisterskie.
Od 2020 r. Wydział jest Certyfikowanym Partnerem Edukacyjnym w zakresie obsługi
i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie z układem sterowania SIEMENS Sinumerik.
Flagowym osiągnięciem jest również łazik marsjański (zbudowany przez zespół PCz Rover Team – grupę studentów), który wygrał międzynarodowe zawody University Rover Challenge 2018 w USA – najbardziej prestiżowe zawody łazików marsjańskich na świecie, pokonując 35 pojazdów z całego świata.
Zakłady Mechaniczne „Tarnów” S.A. prowadzą działalność przemysłową nieprzerwanie do 1917r., co czyni firmę jednym z najstarszych przedsiębiorstw w Małopolsce.
Działalność Spółki oparta jest na szerokiej ofercie uzbrojenia i sprzętu wojskowego, w której szczególną rolę odgrywają artyleryjskie i artyleryjsko-rakietowe zestawy przeciwlotnicze, karabiny maszynowe i wyborowe, granatniki, moździerze oraz sprzęt szkolno-treningowy.
W ostatnich latach Zakłady rozwijają złożone systemy uzbrojenia, obejmujące własne komponenty elektromechaniczne, zespoły komputerowe i oprogramowanie, optoelektronikę oraz implementacje technologii mikrofalowych.
Zakłady Mechaniczne mają uznaną pozycję dostawcy sprzętu wojskowego dla polskich sił zbrojnych i innych służb mundurowych, jak też odbiorców zagranicznych. Firma proponuje również usługi kooperacyjne w zakresie obróbki plastycznej, technologii galwanicznych i cieplno-chemicznych oraz obróbki skrawaniem.
Tak szeroka oferta jest możliwa dzięki stałej uwadze skierowanej w Spółce na badania i rozwój, innowacyjność wyrobów, współpracę z renomowanymi ośrodkami naukowo-badawczymi oraz koncernami zagranicznymi. Skierowanie uwagi na przyszłość pozwala Zakładom Mechanicznym „Tarnów S.A” umacniać swoją pozycję w gronie liderów polskiego przemysłu obronnego, a także rozwijać sprzedaż na rynkach zagranicznych.
Zilinskis Sp. z o.o. to nowoczesna firma działająca w sektorze energetycznym, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach energetycznych i zarządzaniu projektami. Spółka jest zarządzana w stylu organizacji turkusowej, co oznacza, że stawia na autonomię pracowników, współpracę i odpowiedzialność zespołową. Zespół Zilinskis to fajna, zgrana ekipa, która ceni sobie otwartą komunikację, rozwój osobisty oraz wspólne dążenie do osiągania celów. Firma skupia się na tworzeniu zrównoważonych i ekologicznych rozwiązań, odpowiadając na wyzwania współczesnej energetyki.
Grupa Żabka powstała na początku 2021 roku. Składa się z trzech podstawowych jednostek biznesowych: Żabka Polska, Żabka Future i Żabka International, które są wspierane przez Przywództwo Strategiczne, definiujące strategię i rozwój Grupy, strategię personalną i finansową oraz odpowiadające za synergię procesów w ramach Grupy. Żabka Polska koncentruje się na działalności detalicznej i odpowiada głównie za operacyjne i handlowe aspekty działalności Grupy, w tym zarządzanie i rozwój nowoczesnej sieci placówek stacjonarnych typu modern convenience oraz ogólnopolskiej sieci logistycznej Grupy. Żabka Future odpowiada za przyśpieszenie tworzenia cyfrowego ekosystemu convenience z synergiami pomiędzy jego częściami oraz zapewnienie optymalnej technologii do wielokierunkowego rozwoju Grupy. Z kolei Żabka International odpowiada za realizację ekspansji zagranicznej Grupy. W skład Grupy Żabka wchodzą także firma Maczfit, lider rynku cateringu dietetycznego w Polsce oraz Dietly.pl, wiodąca platforma e-commerce w tym segmencie. Celem Grupy jest tworzenie i łączenie wygodnych i odpowiedzialnych rozwiązań w obszarze convenience, które ułatwiają klientom codzienne życie. Działania w obszarze odpowiedzialności Grupa rozwija w sposób strategiczny, integrując czynniki środowiskowe, społeczne i z obszaru ładu korporacyjnego (z ang. ESG) ze strategią biznesową. W ramach strategii odpowiedzialności Grupa Żabka podjęła się zobowiązań m.in. w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, wzmacniającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz cyrkularności i dekarbonizacji.
Link do Raportu Odpowiedzialności za rok 2023: https://zabkagroup.com/pl/nasza-odpowiedzialnosc/#raport-ESG
Kontakt ds. członkostwa instytucjonalnego
Sylwia Skonecka
tel: +48 662 051 772
e-mail: sylwia.skonecka@ipma.pl